Data publikacji: 2016-11-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Urodzinowe wydanie KUKBUK-a z prezentem już w sprzedaży. Magazyn kończy 4 lata!
Kategoria: LIFESTYLE, Media
8 listopada br. do dobrych salonów prasowych trafiło listopadowo-grudniowe wydanie magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zatytułowane „Sklepy cynamonowe” (nr 24). Magazyn KUKBUK kończy właśnie 4 lata.
8 listopada br. do dobrych salonów prasowych trafiło listopadowo-grudniowe wydanie magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zatytułowane „Sklepy cynamonowe” (nr 24). Magazyn KUKBUK kończy właśnie 4 lata. Jubileuszowy numer ze specjalnym dodatkiem w postaci pozłacanej zawieszki w kształcie dwóch kieliszków szampana promowany będzie w sieci kin Cinema City, na kanale KUCHNIA+ oraz w radiu RDC.
W listopadowo-grudniowym wydaniu redakcja celebruje czwarte urodziny magazynu. By uczcić kolejną rocznicę oraz zbliżające się święta Bożego Narodzenia, zaprosiła swoje ulubione blogerki – Martę Dymek, Martę Greber, Monikę Walecką i Karolinę Wiercigroch – do przygotowania dwunastu odświętnych potraw, które odczarują klasykę i skradną serca gości. W duchu przedświątecznej zadumy redakcja eksploruje także symboliczne znaczenie składników wigilijnych dań, a także serwuje czytelnikom dwa dodatkowe wywiady do czytania w długie zimowe wieczory: z Petrem Zelenką, popularnym czeskim reżyserem oraz Michaelem Pollanem – amerykańskim działaczem na rzecz zdrowych i ekologicznych praktyk żywieniowych. Głównymi gwiazdami tego numeru pozostają jednak Dorota Miśkiewicz i jej urocze kulinarne wyznania oraz Edward Dwurnik, któremu redakcja zagląda do pracowni i lodówki z winem. Otwarcia działów stworzył tym razem Jakub Woynarowski – wybitny artysta, autor oryginalnej powieści graficznej, pt. „Martwy sezon”. A na deser – romantyczna opowieść o pasji w reportażu z zakładu stolarskiego pana Gałązki, który produkuje deski kuchenne dostępne również w sklepie internetowym na kukbuk.com.pl.
„Cztery lata temu wyznaczyliśmy sobie jasny cel. Pragnęliśmy stworzyć wyjątkowy magazyn lajfstajlowy zajmujący się szeroko rozumianą kulturą kulinarną, który będzie podstawą wielowymiarowej platformy kulturalno-kulinarnej: magazynu-albumu w druku, portalu internetowego kukbuk.com.pl, aplikacji na urządzenia mobilne, zintegrowanych kanałów social media oraz e-sklepu. Część marzeń przybrała już realny kształt, kolejne czekają na swój właściwy moment, najfajniejsze są te, które właśnie nadchodzą.” – mówi Daria Pawlewska, wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK i redaktorka naczelna wydań specjalnych. „Życzymy sobie kolejnych tak owocnych lat. Wyrazy uznania czytelników to dla nas najpiękniejszy prezent i najlepszy motywator do dalszych działań.” – dodaje Agata Michalak, redaktorka naczelna.
KUKBUK to wielowymiarowa platforma obejmująca: magazyn kulturalno-kulinarny wydawany w wersji drukowanej i w postaci aplikacji na urządzenia mobilne, zintegrowane kanały social media (facebook.com/kukbuk, instagram.com/kukbuk_official, youtube.com/user/KUKBUKMagazyn), bogatą w treści stronę internetową www.kukbuk.com.pl oraz e-sklep (sklep.kukbuk.com.pl). Każde ogniwo platformy stanowi połączenie wysokiej jakości autorskich sesji fotograficznych z ciekawymi artykułami o tematyce związanej z szeroko rozumianą kulturą jedzenia, zjawiskami socjologicznymi, sztuką i dizajnem w świecie kulinariów. Wersja papierowa i mobilna magazynu oprócz sześciu numerów regularnych obejmuje również trzy wydania specjalne: KUKBUK Rodzina, KUKBUK Zima oraz KUKBUK Podróże i Dizajn. Magazyn jest dostępny w ponad 800 punktach sprzedaży w całej Polsce. Przez 4 lata istnienia na rynku KUKBUK zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach, m.in. brązowe i srebrne miecze KTR oraz nagrody Izby Wydawców Prasy – GrandFront. Dystrybucja odbywa się poprzez wysyłkę bezpośrednią oraz sprzedaż w salonach prasowych: Empik, Inmedio, Relay, Kolporter i Ruch, a także w sklepach dizajnerskich, restauracjach, klubach i salonach spa.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Media