Kampania FRUGO ?Owoc kultury? zalewa świat online. ?Kulturyzator? FRUGO wymazuje językowe ?kwiatki?, dzięki czemu internauci mają sposobność przekonać się na jak wiele sposobów można wyrazić co w duszy gra. Na fali dobrych manier FRUGO przygotowało także internetowy konkurs ?Ożeż kultura?, w którym można wygrać prawie 1000 biletów do kin w całej Polsce i wyjazd do Londynu śladami street artu.
Od 3 czerwca na jednym z najbardziej obfitych w nieparlamentarne określenia serwisie wykop.pl działa ?Kulturyzator FRUGO?. Pod tą z pozoru robotyczną nazwą kryje się internetowa akcja, polegająca na podmianie w sekcji komentarzy ?podwórkowej łaciny? na nowe słowa. W słowniku ?Kulturyzatora? znajduje się ponad 450 przekleństw wraz ze wszystkimi odmianami w języku polskim, co daje łącznie ponad 7 400 wyrazów. Do każdego z nich jest przygotowany odpowiedni „zamiennik”, czyniący wypowiedź uprzejmą i szarmancką, ale też sowizdrzalską i krotochwilną. ?Kulturyzator? swoim działaniem zaskakuje niczego nieświadomego użytkownika, wprowadza uśmiech na jego twarzy i jest okazją do refleksji nad bogactwem mowy ojczystej.
Ten nieszablonowy patent podłapuje coraz więcej użytkowników i posługuje się nim celowo w innych postach. ?Kulturyzator? włączono domyślnie w całym serwisie.
Kolejną odsłoną ?Owocu kultury? w sieci jest pojawienie się alternatywnych wersji telewizyjnego spotu. Na wybranych stronach popularyzują one konkurs ?Ożeż kultura?.
W ramach rywalizacji na www.owockultury.pl codziennie o 17.00 emitowana jest reklama z zadaniem, powiązana z aplikacją na Facebooku. Zwycięzca pojedynku wyjedzie do europejskiej stolicy street artu: Londynu. Pozostałymi nagrodami są vouchery do Cinema City.
Z ?Owocem kultury? można się teraz zetknąć także w kinach (od 31 maja), emisja trzytygodniowej kampanii w Cinema City i Multikino obejmuje specjalną, 45 sek. wersję spotu reklamowego.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare, fanpagem marki opiekuje się FaceAddicted, działaniami interactive i ?Kulturyzatorem? zajmuje się theAddictives. Za PR odpowiada BrandLab.