Rita Schultz dołączy do zespołu dwutygodnika ?Bloomberg Businessweek Polska?. Od 1 czerwca obejmie stanowisko dyrektor wykonawczej ds. wydawniczych.
Będzie odpowiedzialna za projekty specjalne w ?BBWP?.
Rita Schultz do końca grudnia 2011 r. była redaktor naczelną ?Polish Market? ? pierwszego polskiego anglojęzycznego magazynu ekonomicznego. Wcześniej kierowała magazynem ?Home&Market?, który publikował wiele raportów i rankingów gospodarczych. Schultz była też m.in. dyrektorem ds. współpracy z instytucjami w Expanderze, doradcą ds. kontaktów z mediami w firmach m.in. z sektora ubezpieczeniowego, IT i medycznego oraz dziennikarką ?Prawa i Gospodarki?, ?Pulsu Biznesu?, ?BusinessWeeka? i ?Boss Gospodarki?.
?Bloomberg Businessweek Polska? to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazuje się od września 2011 r. Jego wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy ?Bloomberg Businessweek?. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu ?Businessweek? przez Bloomberg w 2009 roku.
Pracami redakcji kieruje Michał Gajewski, zastępca redaktora naczelnego. Obecnie dobiega końca proces rekrutacji nowego redaktora naczelnego
Zespół ?BBWP? wydaje również codzienny newsletter ekonomiczny BusinessToday.pl.