media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Nowy layout tygodnika, nowa witryna wprost.pl na 30 lat WPROST. Jesienna kampania ?To, co najważniejsze. WPROST?

?To, co najważniejsze. WPROST? ? to hasło trwającej właśnie jesiennej kampanii tygodnika WPROST. Spoty WPROST można zobaczyć w wybranych stacjach telewizyjnych, a od piątku ? także w sieci kin Cinema City przed projekcjami

?To, co najważniejsze. WPROST? ? to hasło trwającej właśnie jesiennej kampanii tygodnika WPROST. Spoty WPROST można zobaczyć w wybranych stacjach telewizyjnych, a od piątku ? także w sieci kin Cinema City przed projekcjami filmów.

Kampania jest elementem obchodów 30-lecia tygodnika WPROST. Oprócz spotów telewizyjnych (m.in. w telewizji Polsat, TV4, 4Fun, Rebel TV i Chillout), na antenach największych rozgłośni ogólnopolskich, Polskiego Radia, Radia Zet i RMF,  emitowane są spoty radiowe, a reklamy prasowe zostały opublikowane na łamach wybranych dzienników (Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna). Trwa również kampania internetowa WPROST ? różne formy reklamowe pojawiają się w serwisach WP, Onet, Interia, Gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, iplex, Bankier.pl oraz w serwisach PMPG. Za kreacje oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Dział Promocji Platformy Mediowej Point Group. 

Kampania na 30. urodziny WPROST to nie jedyna okazja do pokazania czytelnikom nowego ? najnowocześniejszego na polskim rynku prasowym - layoutu tygodnika i jego odświeżonego logo. Przez cały październik użytkownicy Facebooka mogą czytać bieżące wydania tygodnika nieodpłatnie w aplikacji social reader. Dlaczego i jak WPROST zmienił swoją szatę graficzną ? tłumaczyli redaktor naczelny Michał Kobosko oraz dyrektor artystyczny, autor nowej makiety, Kasper Skirgajłło-Krajewski. Layout tygodnika spotkał się z pozytywnym przyjęciem zarówno w branży medialnej, jak i wśród czytelników.  

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce. W sierpniu 2012 media aż 448 razy powoływały się na publikacje tygodnika WPROST. To rekordowa liczba cytowań tygodnika w ciągu ostatnich dwóch lat.

Od początku września fragmenty najciekawszych materiałów z tygodnika, a także ekskluzywne materiały własne i multimedialne są dostępne w nowym serwisie Wprost.pl wydawanym przez newsroom kierowany przez Sylwestra Latkowskiego. W serwisie Wprost.pl można przeczytać również gorące komentarze i opinie na temat bieżących wydarzeń oraz blogi dziennikarzy WPROST, a także m.in. publicystów i polityków niezwiązanych z tygodnikiem. We wrześniu serwis Wprost.pl odnotował 1 157 000 unikalnych użytkowników i 4 747 393 odsłon (dane Gemius Traffic). To dwa razy więcej użytkowników i ponad 40 proc. więcej odsłon niż przed rokiem.

A to już wiesz?  Zostań naszym fanem na Facebooku i zdobądź serię e-booków "Fotografia na świecie"

Rośnie również liczba fanów WPROST w serwisach społecznościowych. Fanpage WPROST na Facebooku ma ponad 25 tys. fanów, profil na Twitterze (@TygodnikWPROST) śledzi 22,5 tys. osób.        

*****

Nowy WPROST trafia do kiosków co tydzień w poniedziałek. E-wydanie tygodnika jest dostępne już w niedzielę w południe.E-wydanie jest dostępne na stronie tygodnika (ewydanie.wprost.pl) oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl). WPROST jest również dostępne w wydaniu na tablety i smartfony w App Store oraz na Android Market. WPROST można też czytać na Facebooku.

Przydatne linki:

WPROST na Youtube - http://tnij.org/wprost_tv

WPROST na Facebooku - http://tnij.org/wprost_fb

Czytaj WPROST na FB - http://tnij.org/wprost_na_fb

WPROST na Twitterze - http://tnij.org/wprosttweet

WPROST w Apple Store - http://tnij.org/wprost_w_itunes

WPROST w Google Play - http://tnij.org/wprost_w_googleplay

Blogi WPROST - http://www.wprost.pl/blogi/

WPROST - http://www.wprost.pl 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy