media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Neuron wspiera Ogólnopolską Olimpiadę Wiedzy o Internecie

Neuron Agencja Public Relations odpowiada za strategię i wykonanie działań public relations VI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup ? wspólnego projektu Grupy Allegro i Grupy Netia. Partnerami merytorycznymi

Neuron Agencja Public Relations odpowiada za strategię i wykonanie działań public relations VI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup ? wspólnego projektu Grupy Allegro i Grupy Netia. Partnerami merytorycznymi wydarzenia są prestiżowe polskie uczelnie.

Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie to wyjątkowy konkurs dla młodzieży licealnej. Sprawdza wiedzę o internecie i technologiach informatycznych. Do uczestnictwa w Olimpiadzie zaproszonych jest co roku ok. 15 tys. szkół z całej Polski. Pierwszych pięć edycji organizował Dialog, który w 2011 roku dołączył do Grupy Netia. W tym roku po raz pierwszy do grona organizatorów dołączyła także Grupa Allegro.

Partnerzy merytoryczni tegorocznej edycji, którzy odpowiedzialni są za ułożenie zadań konkursowych to Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, Politechnika Łódzka, Politechnika Poznańska, Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Szkoła Główna Handlowa i Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prace merytoryczne wspierać będzie Polskie Towarzystwo Informatyczne. Patronat honorowy nad Olimpiadą objął Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Strategię komunikacyjną wydarzenia opracowała agencja Neuron.

VI edycja Olimpiady rozpocznie się w styczniu 2013 i potrwa do połowy czerwca. W tym okresie Neuron będzie odpowiadał za kontakty z mediami, szczególnie z odbiorcami lokalnymi i regionalnymi, prowadzenie biura prasowego projektu oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Neuron ma bogate doświadczenie w kampaniach komunikacyjnych skierowanych do mediów lokalnych i regionalnych. W latach 2010 i 2011 agencja odpowiadała za rozbudowane działania komunikacyjne dla konkursu "Świeć się na święta ? z ENERGĄ!".Obie kampanie uhonorowano statuetkami Impactor  w kategorii ?Niestandardowy Projekt Marketingowy?. Agencja realizowała także działania public relations dla drugiej edycji projektu edukacyjnego Grupy Energa ?Planeta Energii?.

O Neuron Agencji PR

Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. Grupa Allegro, MiTAC ? właściciel marki Mio, Netia i Siemens Enterprise Communications. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 13 osób. Więcej informacji: www.neuron.pl.

A to już wiesz?  Marka WINIARY podwójnym laureatem rankingu Marki Godnej Zaufania miesięcznika ?Reader?s Digest?

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy