Ranking marek finansowych w social media w 2012 roku wg Interactive Research Center oraz Ciszewski MSL Financial Communications W roku 2012 zdecydowanym liderem opinii Internautów w segmencie bankowym były marki Alior Banku, w se
Nivea, Avon, Garnier, Colgate, Sensodyne – oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2012, Polacy ufają najbardziej w kontekście dbania o zdrowie i urodę. Ulubioną drogerią Polaków jest Ro
Marka WINIARY wspólnie z Paczkomatami InPost zapraszają blogerów - miłośników gotowania do udziału w wyjątkowej akcji Kuchnia 24/7! Wystarczy przedstawić swoje (nie)codzienne menu, by móc wygrać cenne nagrody: warsztaty foto
Samsung Smart TV UE46ES800 z nagrodą EISA w kategorii European Future Proof TV. Jury podkreśliło innowacyjność rozwiązań nowych telewizorów, takich jak zestaw Smart Evolution, sterowanie głosem i gestem, a także wysoką
Bony do sklepu empik.com, czytniki e-booków i iPad2 ? to nagrody, które można wygrać, wykazując się wiedzą o Polsce i świecie. Na profilu PKO Banku Polskiego na Facebooku wystartował konkurs dla uczniów szkół ponadgimnazja
Domino’s Pizza, amerykańska sieć pizzerii znana na całym świecie, ponownie świętowała Dzień Niepodległości razem z Ambasadorem USA w Polsce i jego gośćmi. 4 lipca Amerykanie na całym świecie wspólnie święt
Co drugi Polak czerpie wiedzę na ten temat finansów z internetu, prasy, telewizji lub radia. To ponad dwa razy więcej osób niż w przypadku Niemców, Holendrów czy Brytyjczyków. Polacy także najczęściej deklarują, że otrzyma
Od 29 marca w Zetafonie można wybierać spośród większej liczby miesięcznych zobowiązań i telefonów w nowych, lepszych cenach. Oferta Orange na kartę z telefonem lub modemem od 1 zł, jako jedyna na rynku pozwala o
Nexto, lider na polskim rynku cyfrowych publikacji, uruchamia akcję promocyjną, która ma pokazać, iż Polacy są zainteresowani e-czytaniem i potrafią płacić za cyfrowe dzieła. Swój cel ma zamiar udowodnić sprzedając bestsel
Firma Samsung Electronics Polska rozpoczęła partnerstwo technologiczne z Muzeum Powstania Warszawskiego. W ramach rozpoczynającej się współpracy Samsung został partnerem wystawy ?O broni. Militaria ze zbiorów Muzeum Powstania W