media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Królowa Polskiego Internetu w Ideacto

Agencja Interaktywna Ideacto sp. z o.o. nawiązała współpracę na wyłączność z firmą Cartman, która stoi za produkcją prawdopodobnie najlepszej kampanii wirusowej w polskiej sieci - projektu Barbara Kwarc (zwana również ?Panią

Agencja Interaktywna Ideacto sp. z o.o. nawiązała współpracę na wyłączność z firmą Cartman, która stoi za produkcją prawdopodobnie najlepszej kampanii wirusowej w polskiej sieci - projektu Barbara Kwarc (zwana również ?Panią Barbarą?).

Produkcja w ciągu 3 lat realizacji zgromadziła setki tysięcy fanów, a klipy z udziałem popularnej Baśki przekroczyły  80 mln odsłon na kanale projektu w serwisie Youtube. Prowadzony wideoblog ogląda średnio od 100 do 500 tysięcy internautów miesięcznie, natomiast na profilu w serwisie Facebook zgromadzono ponad 350 tysięcy fanów. Nie bez przyczyny, w grudniu 2009 r. Barbara Kwarc została mianowana przez media, Królową Polskiego Internetu. Wideo blog Barbary Kwarc był również wielkorotnie nagradzany. W marcowym miesięczniku Press wideo blog zajął trzecie miejsce w rankingu najzdolniejszych vlogów w Polsce.

W trakcie realizacji projektu wizerunek Barbary Kwarc wykorzystywany był do wsparcia działań promocyjnych firm takich jak Polsat, Opcom, Saatchi&Saatchi, Kredytum, XCMG Europa, oraz Grupa Allegro. Baśka współpracowała również przy programach telewizyjnych ? m.in. występowała w audycji ?Szymon Majewski Show?, gdzie prowadziła autorską cześć poświęconą komentarzom do bieżących wydarzeń.

Działania Ideacto wokół wideo wirusowego wpisują się w istotną tendencję rozwoju rynku internetowego, co potwierdza sukces kampanii przeciwko ACTA ?Odezwa do Narodu? zrealizowanej z udziałem Pani Barbary. W efekcie zrealizowanej kampanii, komunikat opublikowany został w największych portalach oraz emitowany w głównych wydaniach programów informacyjnych w Polsce. Dzięki temu materiał zobaczyło w przeciągu jednego tygodnia ponad 20 mln osób, a koszt dotarcia do odbiorcy wyniósł poniżej 0,001 zł. Klip cieszył się również zainteresowaniem za granicą ? był emitowany m.in. przez stację o globalnym zasięgu ? Al Jazeera. Pełne case study projektu dostępne na stronie Ideacto.

W ramach współpracy firma Ideacto odpowiadać będzie za sprzedaż, realizację oraz promocję kampanii z wykorzystaniem wideo wirusowego, w tym działań z udziałem Barbary Kwarc ? Królowej Polskiego Internetu. Spółka planuje również, uruchomienie kolejnych autorskich projektów, mających na celu wykreowanie nowych celebrytów internetowych, wokół których budowana będzie komunikacja, na wzór działań prowadzonych przy projekcie ?Barbara Kwarc?.

A to już wiesz?  Międzyzdroje ? ostatni przystanek Letniej Galerii Samsung

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy