LIFESTYLE Media

Komandor uwodzi funkcjonalnością

Komandor uwodzi funkcjonalnością
Pokochaj Komandora – to nie oferta biura matrymonialnego lecz hasło kampanii marketingowej firmy Komandor, wiodącego producenta zabudowy

Data publikacji: 2015-09-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komandor uwodzi funkcjonalnością
Kategoria: LIFESTYLE, Media

Pokochaj Komandora – to nie oferta biura matrymonialnego lecz hasło kampanii marketingowej firmy Komandor, wiodącego producenta zabudowy wnętrz.

Komandor uwodzi funkcjonalnością LIFESTYLE, Media - Pokochaj Komandora – to nie oferta biura matrymonialnego lecz hasło kampanii marketingowej firmy Komandor, wiodącego producenta zabudowy wnętrz.

Pokochaj Komandora – to nie oferta biura matrymonialnego lecz hasło kampanii marketingowej firmy Komandor, wiodącego producenta zabudowy wnętrz. Marka uwodzi kreacją trzech linii produktowych: Classic, Gold, Vip oraz zmysłowym, bezramowym systemem Heliodor do drzwi przesuwnych szaf i garderób.

Kampania Pokochaj Komandora wystartowała we wrześniu i potrwa do października. Emisja odbywa się na kilku płaszczyznach obejmując telewizję, internetowe portale branżowe, plakaty oraz mailing. Spoty sponsoringowe można zobaczyć w takich kanałach jak TVN, Fokus, Polsat Cafe czy Polsat News.

– Firma Komandor istnieje na rynku ponad 20 lat. Doświadczenie jakie zdobyliśmy w tym czasie pozwoliło nam sprofilować działania do określonych grup odbiorców. W ten sposób, w kampanii reklamowej Pokochaj Komandora wyłoniliśmy trzy grupy naszych klientów, do których dopasowaliśmy odpowiednie stylizacje szaf wnękowych oraz garderób – komentuje Tomasz Świlczewski, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Komandor.

Zamysł najnowszej kampanii najlepiej oddaje spot, który odnosi się do rzeczowych argumentów, podkreśla atuty firmy i jej rzetelność. Dzięki klasycznej, ale ujmującej dynamiką muzyce oraz pełnej uroku grze aktorów – zachęca do zmysłowego poznania produktu.

Romans z klasyką

Stonowana elegancja, nawiązująca do klasycznych kanonów mody wnętrzarskiej – to pierwsza propozycja Komandora, jaką marka próbuje oczarować swoich klientów. Oferta Komandor Classic dedykowana jest osobom ceniącym tradycyjne rozwiązania oraz komfort, jakie uzyskano poprzez zastosowanie drzwi przesuwnych w systemie Standard lub Lux w szafie wnękowej. Fronty takiego rozwiązania pokryte są płytą laminowaną oraz obszernym lustrem, co nadaje wnętrzu efekt poprawnej elegancji. 

A to już wiesz?  Rozpalić młode umysły literaturą

Uwodzenie stylem

Inną stylistyką promowaną przez kampanię jest linia Komandor Gold, która  przypisywana jest osobom ceniącym styl i elegancję w nowoczesnym wydaniu. Kolekcja ta wykorzystuje drzwi przesuwne w systemie Szafir, Sahara lub Lazuryt, a fronty szaf ozdabia efektowne kolorowe szkło Colorimo firmy Mochnik, która otrzymała prestiżową nagrodę RedDot Awards. Taki element wyposażenia wprowadza poczucie lekkości dodając wnętrzu głębi i blasku.

Kusząca odrobina luksusu

O krok dalej idzie linia Komandor VIP, która próbuje podbić serca osób lubiących ekskluzywne rozwiązania. W tej kreacji rekomendowana jest zabudowa drzwi przesuwnych w systemie Heliodor.

– System Heliodor cechuje się przede wszystkim nowoczesnością i delikatnym wykończeniem z niewidocznymi ramami.  System ten jest pierwszym systemem drzwi przesuwnych z intuicyjnym mechanizmem „naciśnij i otwórz” dzięki zastosowaniu domykacza Comfort Touch. Takie rozwiązanie gwarantuje funkcjonalny charakter i jednocześnie nadaje nowoczesny i designerski wygląd całemu wnętrzu – jest idealnie dopasowane do wymagających klientów – podkreśla Tomasz Świlczewski, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Komandor. W tego typu aranżacji sprawdza się również wypełnienie frontów czarnym Szkłem Colorimo Soft firmy Mochnik, które dzięki niepowtarzalnym wzorom przypomina delikatne pikowanie podkreślając wytworną elegancję. Stylizacja ta odnajdzie się w mieszkaniach osób, dla których niezmiernie ważny jest szyk w połączeniu z funkcjonalnością i wygodą.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Komandor uwodzi funkcjonalnością LIFESTYLE, Media - Pokochaj Komandora – to nie oferta biura matrymonialnego lecz hasło kampanii marketingowej firmy Komandor, wiodącego producenta zabudowy wnętrz.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Media

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy