media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Havas Worldwide Warsaw wspiera otwarcie pierwszego Maxi Zoo w Polsce

W tym tygodniu w Warszawie otwarto pierwszy w Polsce sklep Maxi Zoo. Nowoczesny sklep o powierzchni ponad 500 metrów kwadratowych oferuje różnorodny asortyment produktów dla zwierząt, od pokarmu po wyposażenie, zabawki i modne akcesoria. Polska

W tym tygodniu w Warszawie otwarto pierwszy w Polsce sklep Maxi Zoo. Nowoczesny sklep o powierzchni ponad 500 metrów kwadratowych oferuje różnorodny asortyment produktów dla zwierząt, od pokarmu po wyposażenie, zabawki i modne akcesoria. Polska jest dwunastym krajem, w którym działa europejski lider w branży produktów dla zwierząt.

Oprócz podstawowych produktów żywnościowych i podstawowego wyposażenia, Maxi Zoo oferuje także marki własne: MultiFit, SELECT GOLD, fit+fun, MORE4, AniOne, PetBalance Medica, Real Nature i Premiere. Klientom na miejscu pomocą i radą służy profesjonalny zespół pracowników sklepu.

W Polsce od dnia otwarcia firma będzie blisko współpracować z ?Fundacją Azylu pod Psim Aniołem? - powiedział Country Manager na Polskę Wojciech Kamiński. Współpraca ma mieć długoterminowy charakter i została zainicjowana zbiórką karmy w sklepie. Za każdy dokonany zakup w tygodniu otwarcia, Maxi Zoo przekaże ?Fundacji Azylu pod Psim Aniołem? puszkę karmy dla psów lub kotów.

Otwarciu sklepu towarzyszą atrakcje promocyjne i urozmaicony program skierowany do klientów, w tym atrakcje dla dzieci. W pierwszy weekend otwarcia ustawiony zostanie specjalny namiot przed sklepem, w którym prowadzone będą porady dla właścicieli zwierząt - porady ekspertów,  lekarza weterynarza czy behawiorysty. Wydzielona zostanie także strefa zabaw dla dzieci. Z kolei psy będą mogły przetestować także domowe zabawki w specjalnej strefie zabaw dla psów.

Osoby dokonujące zakupu na kwotę powyżej 50 złotych, mogą zaoszczędzić 15 złotych, wykorzystując kupon z aktualnej ulotki reklamowej lub strony internetowej www.maxizoo.pl. Sklep znajdujący się w warszawskim centrum Leclerc przy ul. Jutrzenki 156 czynny jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10.00 ? 20.00.

Za działania towarzyszące wprowadzeniu sklepu na polski rynek, obejmujące m.in. kreację ATL, BTL public relations oraz digital (dedykowana strona www), odpowiada Agencja Havas Worldwide Warsaw.

Maxi Zoo

Sieć specjalistycznych sklepów, która została założona w 1990 roku pod marką Fressnapf przez Torstena Toellera. W wielu europejskich krajach Fressnapf działa pod nazwą Maxi Zoo. Obecnie istnieje około 1200 sklepów w 12 europejskich krajach, co zapewnia Maxi Zoo czołową pozycję na europejskim rynku produktów dla zwierząt. W roku gospodarczym 2011 przedsiębiorstwo osiągnęło ze sprzedaży stacjonarnej i internetowej łączne obroty w wysokości około 1,36 miliarda euro. Maxi Zoo zatrudnia w całej Europie ponad 8500 osób. Więcej informacji znajdziesz na naszej nowej stronie internetowej www.maxizoo.pl.

A to już wiesz?  Standard&Poor's coraz lepiej ocenia Wartę

Havas Worldwide Warsaw

Havas Worldwide Warsaw to pierwsza zintegrowana agencja komunikacyjno-marketingowa, która dostarcza klientom kompleksowe rozwiązania obejmujące doradztwo strategiczne, kreację ATL i BTL, działania public relations oraz digital. Dzięki doświadczeniu i skutecznym narzędziom marketingowym efektywnie wspiera klientów w osiąganiu przez nich celów biznesowych. Doświadczenie i zespół najlepszych specjalistów oraz gruntowna wiedza na temat skutecznego łączenia kanałów komunikacji sprawiają, że Havas Worldwide Warsaw jest w stanie zaoferować kompleksową ofertę 360° każdemu klientowi. Agencja ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród i wyróżnień.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy