Agencja nano przygotowała koncept graficzny oraz materiały POS w promocji odkurzaczy Philips „Promocja wciągająca 23% VAT”.To kolejna realizacja nano dla Philips Polska. Agencja wygrała przetarg pomysłem kreaty
POPAI Poland ogłasza wyniki piątej, jubileuszowej edycji konkursu POPAI Poland Awards 2012. W ramach tego konkursu oceniane są najlepsze rozwiązania ekspozycyjne w miejscu sprzedaży (ekspozytory, displaye, POSM). POPAI Poland Awar
Do wybranych sklepów w dużych centrach handlowych w wielu miastach trafiły właśnie interaktywne eskpozytory Amiki. Są to umieszczone na stojakach ekrany dotykowe, które znamy chociażby z tabletów i smartfon&o
Steve Jobs, paradoksalnie, wciąż nie skończył swojej gry. Tyle że jej ostatni akord należy już do jego następców. Muszą przekonać rynki, że firma Apple potrafi być tak samo błyskotliwa i dynamiczna bez swojego tw&oa
Na fanpage?u marki WINIARY na Facebooku wystartował konkurs pod hasłem: ?Sosy do zaDAŃ specjalnych w akcji!?. Każdy, kto chce wziąć udział w zabawie i wygrać iPada, ma za zadanie przesłać zdjęcie pokazujące gdzie i jak korz
W odpowiedzi na komunikat wysłany do mediów przez Akson Studio w dn. 19.09.2012 r. redakcja tygodnika ?Wprost? oświadcza, że zawarte w publikacji pt. ?Człowiek ze złota? informacje na temat udziału twórców filmu ?Wałęsa?, m.
Havas PR Warsaw poszerza portfolio projektów z obszaru budowania wizerunku firmy jako pożądanego pracodawcy. Agencja współpracuje z firmą Unilever w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer brandingu, poszerzyła także
Ubezpieczania mieszkaniowe Warty zdobyły tytuł ?Dobry Produkt 2012 - Wybór Konsumentów?. Nagroda jest efektem Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich, w którym osoby pytane o najlepsze produkty w kategorii ?Ube
Filmowe emocje, nieskończona przyjemność lodów Algida i wiele innych niespodzianek - to wszystko czekało na publiczność 27 września w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach, gdzie odbyła się finałowa gala podsumowująca
System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti