media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Euro RSCG Sensors współautorem koncepcji nowego programu społecznego marki Orange

Pracownie Orange to nowy program społeczny Orange, którego celem jest zapewnienie społecznościom lokalnym lepszego dostępu do technologii i informacji oraz stworzenie tętniących życiem miejsc integracji mieszkańców i

Pracownie Orange to nowy program społeczny Orange, którego celem jest zapewnienie społecznościom lokalnym lepszego dostępu do technologii i informacji oraz stworzenie tętniących życiem miejsc integracji mieszkańców i organizacji życia publicznego. Współautorem koncepcji dwuletniego programu jest agencja Euro RSCG Sensors.

W ramach akcji marka Orange stworzy w 50 miejscowościach w Polsce liczących poniżej 20 tysięcy mieszkańców multimedialne pracownie internetowe. Pracownie zostaną wyremontowane, umeblowane i wyposażone w stanowiska komputerowe z bezpłatnym dostępem do internetu, telewizory LCD i urządzenia multimedialne. Realizacja wszystkich 50 pracowni zakończy się w czerwcu br.

Dobór kanałów komunikacji został dopasowany do grupy docelowej, jaką są lokalne społeczności. Komunikację rozpoczęła kampania mailingowa do gmin, bibliotek oraz domów kultury. Do placówek trafiły materiały BTL, w tym foldery informujące o akcji oraz plakaty. Wraz ze startem akcji ruszyła też strona internetowa: www.pracownieorange.pl, za pośrednictwem której przyjmowane są zgłoszenia do projektu. Kampania ATL, skierowana do miejscowości poniżej 20 tysięcy mieszkańców, obejmuje z kolei internet oraz prasę.

Akcja wspierana jest poprzez działania skierowane do mediów ogólnopolskich i regionalnych oraz aktywności w internecie dedykowane konsumentom. W ramach programu planowana jest aplikacja w portalu społecznościowym Facebook. Za jej pośrednictwem użytkownicy skupieni wokół fan strony Orange wybiorą jeden z projektów do realizacji. Partnerami akcji są redakcje lokalne wydawnictwa Polskapresse. 

Euro RSCG Sensors jest współautorem koncepcji programu Pracownie Orange. Agencja odpowiada za działania media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz nawiązanie współpracy z partnerami merytorycznymi.

Więcej informacji: www.pracownieorange.pl

A to już wiesz?  Nowi członkowie Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy