media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Euro RSCG 4D realizuje działania dla marki Coca-Cola w Strefach Kibica UEFA EURO 2012? w Polsce i na Ukrainie

Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji, jest także

Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji, jest także odpowiedzialna za jej implementację oraz realizację działań prowadzonych we współpracy z miastami – gospodarzami Mistrzostw.

Euro RSCG 4D odpowiada za kompleksową aktywację marki Coca-Cola w Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie (Warszawa, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kijów, Charków, Donieck, Lwów).

Działania marketingowe oparte są na globalnej platformie komunikacyjnej Coca-Coli „Let’s Get Crazy” („Wpadnij w piłkoszał”) i obejmują szereg interaktywnych aktywności dla konsumentów, które dają możliwość wyrażania piłkarskich emocji. Wśród atrakcji znalazły się m.in.: maszyny do pomiaru krzyku (zbierają pozytywną energię kibiców do Funduszu Energii Fanów Coca-Cola), bramki celnościowe oraz fotobudki umożliwiające robienie zdjęć z piłkarskimi akcesoriami i ich publikację na portalu społecznościowym.  

Agencja odpowiada też za atrakcje sceniczne w Strefach Kibica UEFA EURO 2012™, a także działania niestandardowe takie jak np.: wypuszczanie gigantycznych balonów Coca-Cola podczas kluczowych meczów. Celem wszystkich aktywności jest wciągnięcie uczestników do świata marki oraz umożliwienie im doświadczania wyjątkowych emocji przy okazji UEFA EURO 2012™.

"Coca-Cola, która jest na czele rankingu marek najbardziej kojarzonych z emocjami sportowymi, od początku Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM towarzyszy fanom futbolu i rozgrzewa pozytywne piłkarskie emocje" – mówi Mikołaj Ciaś, Coca-Cola UEFA Euro 2012 Marketing & Commercial Activation Manager w Polsce i na Ukrainie.

"Podstawą naszej kampanii jest transformacja, którą przechodzą wszyscy fani piłki nożnej, gdy kibicują swojej drużynie piłkarskiej — niezależnie od tego, czy są na meczu, czy oglądają go w telewizji czy właśnie w Srefach Kibica z przyjaciółmi. W przygotowanych przez nas aktywnościach staraliśmy się oddać pozytywne emocje kibiców, którzy malują twarze, śpiewają, tańczą i wpadają w prawdziwe piłkarskie szaleństwo. Już teraz, przyciągnowszy do tej pory do naszych stref blisko pół miliona osób, możemy śmiało powiedzieć, że udało nam się wprowadzić Polskę i Ukrainę w stan PIŁKOSZAŁU" – dodaje.

"To już trzeci rok wspólnych działań Coca-Cola i Euro RSCG 4D. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z marką także przy tak ważnym dla Polski wydarzeniu jak UEFA EURO 2012™. Cieszymy się, że zaplanowane atrakcje przyciągają konsumentów – w interaktywnych atrakcjach Coca-Cola do dnia 19 czerwca wzięło udział blisko pół miliona osób" mówi Antoine Kolendowski, Dyrektor Zarządzający Euro RSCG 4D.

A to już wiesz?  Militarny Branding, czyli wspó?praca ze spó?k? Bumar Elektronika

W ramach działań w Strefach Kibica UEFA EURO 2012™, Euro RSCG 4D opracowała i zrealizowała dla marki Coca-Cola program pro-sprzedażowy, wykorzystujący gadżety wyprodukowane specjalnie na mistrzostwa. Agencja zajęła się także koncepcją i przygotowaniem brandingu na niestandardowych nośnikach takich jak: trybuny, bannery czy butelki Coca-Cola w formacie 3D.

Poza Strefami Kibica, Euro RSCG 4D odpowiada również za działania na stadionach w trakcie meczów. Zarządzanie projektem w obydwu krajach odbywa się z Warszawy. Za realizację implementacji konceptu na rynku ukraińskim odpowiada Euro RSCG 4D Kijów.

Poza działaniami dla marki Coca-Cola, agencja Euro RSCG 4D obsługuje także inne marki w portfolio firmy: Burn, Nestea oraz Coca-Cola Zero.

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy