media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Dwie kampanie Havas Worldwide wśród najlepszych kampanii społecznych roku 2012

Aż dwie kampanie społeczne przygotowane przez agencję Havas Worldwide dla Fundacji Rak?n?Roll znalazły się wśród dwunastu wyróżnionych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników serwisu kampaniespołeczne.pl. Na tę najlepszą można

Aż dwie kampanie społeczne przygotowane przez agencję Havas Worldwide dla Fundacji Rak?n?Roll znalazły się wśród dwunastu wyróżnionych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników serwisu kampaniespołeczne.pl. Na tę najlepszą można głosować do 30 stycznia.

Kampanie ?1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi? oraz ?GADAJ*BADAJ? autorstwa Havas Worldwide w niekonwencjonalny sposób zwracają uwagę na problem chorób nowotworowych u kobiet i mężczyzn. Fundacja od kilku już lat zaraża pozytywną energią i zachęca osoby chore do konstruktywnej walki z chorobą, a w swoich działaniach przeciwstawia się temu, co schematyczne, stereotypowe i smutne. To swoista rak?n?rollowa subkultura, która walkę z rakiem chce wygrywać głośno, kolorowo i radośnie.

Odważna kreacja do kampanii ?Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi? zachęcała do przekazania 1% podatku na rzecz fundacji Rak?n?Roll. Wszystko po to, aby fundacja mogła realizować działania statutowe, w tym m.in. społeczne akcje edukacyjne i świadomościowe oraz organizację warsztatów piękności i grup wsparcia.

Najnowszy projekt ? ?GADAJ*BADAJ?, to edukacyjna kampania społeczna, która zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. W ramach kampanii powstał m.in. spot reklamowy w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego z udziałem: Kingi Preiss, Magdaleny Popławskiej, Olgi Bołądź i Leszka Lichoty.

Na najlepszą spośród dwunastu kampanii można głosować na stronie: www.kampaniespoleczne.pl

A to już wiesz?  Konferencja i wręczenie Lwów PR już w czwartek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy