Dział Turystyka i Transport agencji Ciszewski MSL rozpoczął współpracę z firmą KAYAK, która w sierpniu tego roku uruchomiła polską wersję swojego serwisu. KAYAK to wiodąca wyszukiwarka turystyczna, dzięki której można porównać setki ofert i cen biletów lotniczych, hoteli oraz innych produktów i usług turystycznych. Dział kierowany przez Renatę Toczyską-Seligę odpowiada za launch firmy w Polsce i kompleksowe działania PR.
Przedstawiciele KAYAK mają konkretny cel: przekonać Polaków, że wyszukiwanie najtańszych biletów i ofert to nie wiedza tajemna, ale prosta czynność wymagająca jednego kliknięcia ? zgodnie z dewizą ?Szukasz raz i masz?. ? Cieszymy się, że razem z KAYAK będziemy inspirować Polaków do podróży. Chcemy zachęcić ich do spełniania swoich marzeń i udowodnić, że w dzisiejszych czasach planowanie wyjazdu jest niezwykle łatwe i przyjemne ? mówi Renata Toczyska-Seliga, Account Director.
Korzystanie z serwisu KAYAK jest szybkie i proste ? również przez urządzenia mobilne. KAYAK oferuje nie tylko porównanie cen produktów i usług turystycznych, ale także narzędzia służące do planowania i organizacji podróży. Firma powstała w 2004 roku w USA, a polską wersję strony, dostępną pod adresem www.kayak.pl, uruchomiono w sierpniu 2012 roku. Dostępnych jest łącznie 14 lokalnych wersji językowych serwisu.
KAYAK dostrzegł ogromny potencjał drzemiący w polskim rynku turystyki i e-commerce. Jest to niezwykła szansa na jeszcze większy rozwój tych sektorów w naszym kraju. Ponadto, kolejny raz utwierdzamy się w przekonaniu, że kluczem do sukcesu jest specjalizacja. Źródłem ogromnej satysfakcji jest dla nas fakt, że nasze kompetencje i doświadczenie są doceniane przez klientów i branżę ? dodaje Renata Toczyska-Seliga.
W ramach współpracy, 12 września w hotelu InterContinental odbyła się konferencja prasowa, na której ogłoszono debiut polskiej wersji serwisu KAYAK. Uczestnicy spotkania mogli osobiście przetestować funkcjonowanie aplikacji mobilnej KAYAK podczas warsztatów z wykorzystaniem iPadów.
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR?u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.
Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe