Czerwiec jest kolejnym miesiącem 2012 r., w którym tygodnik WPROST był najczęściej cytowanym przez inne media tygodnikiem opinii – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów pt.: „Najbardziej opiniotw
Marka WINIARY zdobyła Złotą i Kryształową statuetkę Marki Godnej Zaufania 2012. Prestiżowa nagroda przyznawana jest na podstawie wyników badań European Trusted Brands, które wykazały, iż marka WINIARY cieszy si�
Agencja Toolbox Creative Communications rozpoczęła współpracę z IMS Group, producentem mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych. W ramach kontraktu agencja zajmie się wsparciem wizerunkowym marek: Bydgoskie Meble, Etap Sofa,
Kingston Technology Company niezależny światowy lider na rynku pamięci obchodzi swoje 25-lecie, jako największy producent pamięci na świecie. Firma Kingston została założona 17 października 1987 roku przez obecnego Prezesa
„Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies®” – to nowa kreatywna platforma, pod którą marka będzie prowadzić swoje działania w 2012 roku. Autorem koncepcji strategicznej dla jednego z największy
Od Nowego Roku za zakup i planowanie mediów w imieniu Grupy BRE odpowiadać będzie Mindshare Polska.- Poszukiwaliśmy partnera, któremu powierzymy obsługę medialną naszych marek mBanku, MultiBanku i BRE, mając na uwadze jeden z
Bez półobrotów Norrisa, szpagatów Van Damme'a, wąsów Bronsona czy bijatyk Stallone'a świat nie byłby taki sam. Ale dziś mięśniaki mają się nie za dobrze. Czy jest dla nich jakaś nadzieja? W sierpni
Sieć reklamowa Adkontekst uruchamia nowe narzędzie, które umożliwia w 4 krokach łatwe zaplanowanie oraz zakup kampanii reklamowej. Adkontekst Planner pozwala samodzielnie wybrać odpowiednie miejsce emisji reklam, opracować ich t
Pocztowe Konto Nestor wygrało w majowym rankingu eksperckim na najkorzystniejsze konto dla Klienta tradycjonalisty.Jest to już trzecie z rzędu wyróżnienie tego typu dla konta Nestor Banku Pocztowego. Pocztowe Konto Nestor okazał
WARTA rozpoczyna przetarg na wybór agencji reklamowej. Weźmie w nim udział 9 wyróżniających się firm z branży. Co ważne, to do klientów będzie należał ostateczny głos, która z nich będzie obsług