Trwa konkurs na najlepszy biznesplan ?Mały biznes w małych miejscowościach?. Jego organizatorem jest Presspublica, a partnerem Bank Pocztowy.Celem konkursu jest promowanie przedsiębiorczości wśród mieszkańców wsi, miasteczek
Dość nietypowo, bo po raz pierwszy w historii na Facebooku, Volvo wybrało ambasadora nowego Volvo V40. Zwycięzcą został Jakub Jodłowski, który przez 3 miesiące będzie testował nowy model Volvo. Zadaniem u
- Powodzenia na Olimpiadzie! – takimi życzeniami dla Przemka Miarczyńskiego zakończyło się spotkanie polskiego windsurfera, który ma szansę na olimpijski medal, z przedstawicielami Ergo Hestii, władzami Sopotu i wł
Do 31 marca 2013 roku osoby fizyczne, prywatne firmy, organizacje non-profit oraz instytucje akademickie z całego świata, które prowadzą innowacyjne projekty społeczne, mogą składać aplikacje do konkursu Tworzenia Wspólnej War
Marka Dekoral została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands 2013 w kategorii remont i dekoracja wnętrz. Ponowne przyznanie elitarnej nagrody najpopularniejszemu brandowi farb w Polsce potwierdza jego niekwestionowaną siłę
Marka WINIARY po raz trzeci realizuje akcję promocyjną wspólnie z grupą Bauer Media. Projekt o charakterze cross mediowym obejmuje tytuły wydawnictwa Bauer, portal Interia.pl oraz radio RMF FM. Działania wspierane są także w st
S?odkie chwile we dwoje czy niesko?czona przyjemno??? Wszystkich, którzy chcieliby podzieli? si? wakacyjn? rado?ci?, Unilever, producent lodów Algida, zaprasza do udzia?u w konkursie filmowym „Radosne kino Algidy&rd
PKO Bank Polski najbardziej innowacyjną firmą sektora finansowego w rankingu tygodnika Wprost. Bank został wyróżniony za systematyczne inwestowanie w procesy zmierzające do rozwoju innowacyjności rynku bankowego, które zwiększ
WARTA rozpoczyna przetarg na wybór agencji reklamowej. Weźmie w nim udział 9 wyróżniających się firm z branży. Co ważne, to do klientów będzie należał ostateczny głos, która z nich będzie obsług
Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz