W praniu chodzi o to, żeby pozbyć się brudu i wyjść na czysto. W promocji chodzi o to, żeby skorzystać z okazji. Połączenie jednego z drugim tylko w przypadku Amiki może dać Gwarancję jakości. Właśnie ruszyła akcja prom
Gorący Kubek Knorr to marka wyjątkowa na polskim rynku. Potwierdza to przyznany przez konsumentów i ekspertów tytuł Superbrand 2012. Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu
Ford zaprezentował nowy samochód, którym team tej marki będzie walczył w tegorocznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata. Fiesta RS WRC ma teraz nowe barwy i nowego kierowcę. Castrol EDGE kontynuuje wsparci
Polski rynek coraz śmielej podchodzi do tematu cross promocji. Idąc tropem marketingowych trendów, ROCKWOOL nawiązał współpracę z KOMFORTEM. Idea jest prosta i skuteczna: łącząc swoje zasoby marketingowo-sprzeda�
Tygodnik WPROST wprowadził nową identyfikację wizualną w serwisie społecznościowym Twitter. Treści z tygodnika i serwisu Wprost.pl są sygnowane charakterystyczną literą ?W? z logo Wprost. Litera ?W? uzupełniona o napis Biz
PZU uruchomił kampanię „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”. Działania zaplanowano na dni odbywających się w Polsce meczów piłkarskich mistrzostw Europy – 4 dni meczowe w Warszawie
Michał Sosnowski i Iwo Kochanowski dołączyli do kierowanego przez Alberta Wallina działu kreacji agencji nano. Tym samym agencja zakończyła proces kompletowania zespołu kreatywnego.Michał Sosnowski, który w nano objął
Tygodnik WPROST w październiku pozostawał najczęściej cytowanym polskim tygodnikiem. Inne media powoływały się na publikacje WPROST 170 razy ? wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów pt.: ?Najbardziej opiniotwórcze med
Ruszyła kampania reklamowa platformy internetowej Walutomat ? lidera na rynku wymiany walut w sieci. Działania będą prowadzone w Internecie oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. Głównymi bohaterami kampanii są Bohater
Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody - tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz. W sobotę, 2