Agencja HAVAS PR Warsaw rozpoczęła współpracę z nowymi klientami reprezentującymi sektory energetyczny i logistyczny ? West Coast Energy Polska oraz dwiema spółkami z logistycznej Grupy Rhenus. West Coast Energy Polska to loka
Zaprojektuj wyjątkowy obiekt, wykorzystując panele elewacyjne ROCKPANEL i wygraj atrakcyjny wyjazd do Barcelony – miasta wspaniałej architektury!Serdecznie zapraszamy wszystkich architektów i projektantów do wzi
Na fanpage?u marki WINIARY na Facebooku wystartował konkurs pod hasłem: ?Sosy do zaDAŃ specjalnych w akcji!?. Każdy, kto chce wziąć udział w zabawie i wygrać iPada, ma za zadanie przesłać zdjęcie pokazujące gdzie i jak korz
Domino’s Pizza uruchomiła nową aplikację na iPada - grę Pizza Hero, za pomocą której użytkownicy mogą skomponować swoją własną pizzę i zdobywać za to punkty. Nowa aplikacja Domino’s Pizza Hero to gra, w
Ponad 150 tysięcy wyświetleń odnotował w ciągu pierwszych trzech dni po opublikowaniu na kanale AWR WPROST na YouTube wywiad Sylwestra Latkowskiego z Liroyem na temat legalizacji narkotyków. To jedno z najpopularniejszych i
Polski rynek coraz śmielej podchodzi do tematu cross promocji. Idąc tropem marketingowych trendów, ROCKWOOL nawiązał współpracę z KOMFORTEM. Idea jest prosta i skuteczna: łącząc swoje zasoby marketingowo-sprzeda�
Tegoroczny sezon dopiero się rozpoczął, a już pojawia się coraz więcej niepokojących informacji. Polska branża turystyczna przeżywa trudne chwile, może najgorsze od lat. W kwietniu sąd ogłosił upadłość giganta na polski
VW Caddy oraz tytuł najlepszego wykonawcy w Polsce ? to wszystko czeka na zwycięzcę konkursu Malarz Roku Dekoral 2012. Aby wziąć w nim udział, wystarczy do 22 grudnia 2012 roku zgłosić wybraną realizację malarską. Już po r
Mambo, znany artysta Street Artu, odwiedzi 22 listopada Łódź, a 23 listopada Warszawę, gdzie będzie tworzył swoje dzieła na wyświetlaczu Samsung GALAXY Note II oraz na witrynach salonów Orange. Wszyscy, którzy odwiedzą pok
Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz