Konsumenci stają się bogatsi i coraz bardziej świadomi – to dobra wiadomość dla firm. Gorsza jest taka, że w parze z zamożnością i wiedzą idą zmęczenie tradycyjnym marketingiem, wyczulenie na obecny w przekazach rekla
Tomasz Raczek jest nowym naczelnym miesięcznika FILM. Zarządzanie tytułem przejęła należąca do Platformy Mediowej Point Group spółka FILM POINT GROUP.Rolą FPG będzie wypracowanie i wdrożenia nowej strategii rozwoju miesi�
W ramach kampanii na stronie www.axadirect.pl/bezpieczninadrodze udostępniona została aplikacja e-learning, która umożliwia każdemu kierowcy sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa na drodze oraz wpływu komunikacji sa
W marcu minął rok od otwarcia pierwszego lokalu Domino?s Pizza w Warszawie. To dla nas wyjątkowe i niezwykle ważne doświadczenie. Możemy powiedzieć z dumą, że Domino?s Pizza cieszy się rosnącym zaufaniem i wciąż podbija se
Działająca od ponad dwóch lat w Chorzowie czołowa międzynarodowa agencja interaktywna Fortune Cookie weszła w skład światowego lidera branży marketingowej ? Grupy WPP. Fortune Cookie będzie teraz świadczyć swoje usługi pod
Znowu będzie jak zawsze: my z nimi o wszystko. My – Polacy, oni – Rosjanie. Nie łudźmy się, że tym razem jest nas więcej. Za sborną stoi armia kibiców. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – wszystko o
Firma Ericsson zdobyła nagrodę ?Produkt roku? magazynu Electronic Products, jednego z najważniejszych czasopism dla inżynierów elektroników, przyznaną za nowatorskie przetwornice cyfrowe DC/DC 3E* BMR456 i BMR457 z serii Advance
Proama ? nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych ? rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. ?Wrzucam na luz?, promującą kulturalną jazdę. ?Wrzucam na luz? to akcja zorgani
Autoryzowany Dealer Volvo, firma Drywa została oficjalnym partnerem prawie dwutygodniowego cyklu eventów żeglarskich ? Volvo Gdynia Sailing Days. W ramach niego zostaną rozegrane m.in. regaty o Puchar Prezydenta Miasta Gdyni oraz M
Konkurs WET & HOT BLACK MATE to najseksowniejsze przedsięwzięcie tego lata w polskim Internecie. GRUPA 365 NET po sukcesie kampanii blackpower.pl z udziałem Mike Tysona przygotowała dla klienta Foodcare specjalny konkurs na Fac