Fundusz PZU Stabilnego Wzrostu MAZUREK zdobył wysoką ocenę w ratingu przeprowadzonym przez niezależnych specjalistów z portalu Analizy Online. Cztery gwiazdki oznaczają, że fundusz ten jest wart włączenia do portfela inwestycy
Agencja dotPR rozpoczyna współpracę z John Deere Polska - przedstawicielem największego na świecie producenta maszyn rolniczych oraz urządzeń do pielęgnacji terenów zielonych. Pracownicy agencji będą odpowiadali za budowę w
Biuro podróży BeeFree ogłosiło konkurs w serwisie Facebook ?Podejmij wyzwanie drużyny BeeFree?, w którym nagrodą główną jest FREEBEEBA, czyli wyjazd na szaloną, trwającą trzy dni sylwestrową zabawę do słonecznej Turcji
Rok 2012 powoli dobiega końca i można go już dziś uznać za bardzo udany czas dla Amiki. Posypały się nagrody.2012 to rok wyjątkowych nagród dla Amiki, w tym bodaj najważniejszej w historii ? best of the best: nagrody &hellip
Szymon Hołownia dołączy od września do grona felietonistów tygodnika WPROST. Również od września WPROST będzie miało dwóch nowych stałych korespondentów zagranicznych. Z Moskwy dla WPROST będzie pisał Wiktor Bater, a z
Żeby zreformować służbę zdrowia, trzeba iść na wojnę ze wszystkimi. Z koncernami, lekarzami, szpitalami, lobby. Czy ma do tego predyspozycje? W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – minister zdrowia Bartosz Arłukowicz.P
Pocztowe Konto Firmowe oferowane przez Bank Pocztowy zostało docenione jako jedna z najlepszych ofert dla firm w rankingu eksperckim.Eksperci serwisu Money.pl przeanalizowali 80 kont dla firm, które są oferowane na polskim rynku. P
Tematem XIV edycji konkursu jest projekt koncepcyjny toalety publicznej w Krakowie przy Rondzie Mogilskim. Konkurs organizowany jest wspólnie przez Miasto Kraków – Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu oraz
Co drugi Polak czerpie wiedzę na ten temat finansów z internetu, prasy, telewizji lub radia. To ponad dwa razy więcej osób niż w przypadku Niemców, Holendrów czy Brytyjczyków. Polacy także najczęściej deklarują, że otrzyma
Proama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, wkroczyła w Nowy Rok z nową kampanią reklamową. Podobnie jak przed rokiem, ubezpieczyciel startuje od spotu wizerunkowego.Nowy spot podkreśla rolę Osobistego Dorad