Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych
„Razem widzimy wi?cej” – to g?ówne has?o startuj?cej dzi? kampanii promuj?cej bankowo?? korporacyjn? PKO Banku Polskiego. Ofert? Banku reklamuj? w niej prezesi du?ych, renomowanych polskich firm, b?d?cych klien
28 maja podczas spotkania zorganizowanego z inicjatywy Ministerstwa Gospodarki, stanowiącego podsumowanie procesu wypracowania „Wizji Zrównoważonego Rozwoju dla Polskiego Biznesu 2050”, doszło do podpisania &bdquo
Miasto Poznań zostało podwójnie nagrodzone podczas Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON. Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich przyznano miastu za akcję „Poznań
Rozpoczęła się emisja trzeciego spotu wspierającego kampanię piwa Książęce. Po prezentacji dwóch odmian: Czerwonego Lagera i Złotego Pszenicznego kolejna kampania przybliża zalety piwa Książęce Ciemne Łagodne. Wszystkie
Samsung po raz kolejny zaprasza deweloperów aplikacji z całego świata do rywalizacji – już dziś rusza konkurs Samsung Smart App Challenge 2012, mający na celu rozbudowanie ekosystemu dla urządzeń GALAXY Tab i GALAXY
W branży architektonicznej pojawił się kolejny ważny konkurs. Tygodnik POLITYKA we współpracy z Grupą ATLAS ustanowił Nagrodę Architektoniczną, która będzie przyznawana cyklicznie. Organizatorzy chcą, by konkurs wyszedł n
B&B Hotels Polska została partnerem Warsaw Salsa Festival. Z tej okazji warszawski obiekt sieci będzie gościł światowej sławy gwiazdy salsy. Oprócz tego, na czas wydarzenia, hotel przygotował ofertę specjalną.W dniach, w
Jury konkursu ?Złote Spinacze? przyznało 10 nominacji 7 kampaniom PR, opracowanym przez spółki należące do MSLGROUP Poland. O tym, czy zostaną one nagrodzone przekonamy się już listopadzie.Wśród projektów, które zwrócił
Produktem radia jest … słuchacz. Dlatego to, co idzie w eter wymaga utrzymania wysokiej jakości zarówno podczas produkcji jak i w trakcie samej emisji. Jak łączą się dziś nowe technologie z tradycjami rozgłośni r