W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją rek
Najstarsze kuchnie wyprodukowane we Wronkach skończyły właśnie 55 lat. Oczywiście już nie pracują, przeszły na emeryturę, ale na zawsze pozostaną w pamięci. To właśnie one zapoczątkowały dynamiczny rozwój firmy, która
Już na początku kwietnia młodych piłkarzy FCB Escola Varsovia czeka wielka piłkarska przygoda. W ojczyźnie aktualnych mistrzów Świata i Europy wezmą udział w znanych na całym świecie rozgrywkach piłkarskich – M
Michał Majewski został szefem działu śledczego tygodnika WPROST. Będzie nadzorował publikacje śledcze, które pojawiają się na łamach tygodnika.W ramach działu śledczego będą publikowane teksty dziennikarzy związanych z
W wyniku wygranego przetargu na strategię i kreację ogólnopolskiej promocji konsumenckiej agencja nano rozpoczęła współpracę z marką Amica.Promocyjną sprzedażą objęte są wybrane modele lodówek i
Neuron Agencja Public Relations odpowiada za strategię i wykonanie działań public relations VI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup ? wspólnego projektu Grupy Allegro i Grupy Netia. Partnerami meryto
Do poznańskiej agencji dotPR dołączyły trzy nowe osoby. Michał Bajerlein objął stanowisko Graphic Designera, Joanna Sieradzka pełnić będzie obowiązki Junior Account Executive, zaś Sambor Pijanowski odpowiedzialny będzie za
Kapituła 14 edycji Konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców, organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz Polsko - Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw przyznała BRE Bankowi tytuł Laureata Kon
Pracownie Orange to nowy program społeczny Orange, którego celem jest zapewnienie społecznościom lokalnym lepszego dostępu do technologii i informacji oraz stworzenie tętniących życiem miejsc integracji mieszkańc&oa
Holding Havas poinformował, że w ramach globalnych działań rebrandingowych mających na celu podkreślenie prostszej struktury oraz ujednoliconej kultury korporacyjnej zmienia nazwę sieci Euro RSCG Worldwide na Havas Worldwide.Wp