Domino’s Pizza podpisała umowę na stałą obsługę z Grupą WALK. Umowa obejmuje działania w ramach komunikacji 360 stopni, a za ich realizację odpowiadają WALK Creative oraz WALK Social Media. W ramach współpracy,
Bezpiecznie na wakacjach już od 3,5 zł dziennie ? taką propozycję dla Polaków na wakacjach przygotowała Ergo Hestia. Promując bezpieczne wakacje, sopocki ubezpieczyciel przygotował dwa warianty popularnego pakietu Hestia Podró
Wirtualna Polska jest patronem III edycji Blog Forum Gdańsk, największej ogólnopolskiej konferencji przedstawicieli rodzimej blogosfery. Prelegentami podczas imprezy ? która odbędzie się 13-14 października na stadionie PGE Arena
Dekoral został laureatem nagrody Superbrands 2012 przyznawanej najsilniejszym markom konsumenckim i biznesowym. Statuetkę w imieniu Dekoral odebrał w trakcie uroczystej Gali Finałowej Superbrands Sławomir Majchrowski, dyrektor mar
Dom Maklerski PKO Banku Polskiego awansował niemal we wszystkich kategoriach ?Rankingu Domów Maklerskich? miesięcznika Forbes. Cieszył się najwyższym zaufaniem, doceniono indywidualne podejście do klienta, jakość bezpośrednie
Konkurs skierowany był do osób chcących sprawdzić się w roli copywritera. Polegał na stworzeniu hasła reklamowego najlepiej odzwieciedlajacego działanlość marki Igruszka.pl. Wszystkie nadesłane prace zostały rozpatrzone pod
Kampania „Daj włos” zrealizowana przez agencję Euro RSCG 4D dla fundacji Rak’n’Roll otrzymała tytuł Kampanii Społecznej Roku 2011 w kategorii Inicjatywy obywatelskie (NGO). Obok kampanii „Boskie Matki
Wydawnictwo Reader’s Digest już po raz 12 przeprowadziło badanie European Trusted Brands, w którym zbadano m.in., jakim markom AGD Europejczycy ufają najbardziej. Polscy respondenci zostali zapytani również o ul
Czy kredyt rzeczywiście można dostać ?od ręki?? Czy każda instytucja niebankowa jest parabankiem? Eksperci Bankier.pl wcielili się w rolę młodego małżeństwa potrzebującego kredytu by sprawdzić, jak działają te instytucje
Firma Samsung Electronics Polska rozpoczęła partnerstwo technologiczne z Muzeum Powstania Warszawskiego. W ramach rozpoczynającej się współpracy Samsung został partnerem wystawy ?O broni. Militaria ze zbiorów Muzeum Powstania W