W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowyc
Najobszerniejsze, prezentowane w polskich mediach zestawienie obejmuje m.in. powieści, biografie, reportaże, książki historyczne i zbiory opowiadań, o których najczęściej mówiono i pisano w minionym roku.Któ
Fun in Design, platforma do projektowania akcesoriów związanych z modą, został zwycięzcą III edycji Startup Fest. Ponad czterdziestu mentorów - liderów polskiej branży internetowej, wybrało Fun in Design spośród 15 finałow
Już w najbliższą niedzielę, 20 stycznia, w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, odbędzie się Gala Nagród Kisiela. Nagrody zostaną wręczone po raz 20. Gala będzie też okazją do przypomnienia 30 lat tygodnika WPROST, który
Trzech zawodników Kredyt Bank Polish Sailing Team będzie reprezentować Polskę na Olimpiadzie w Londynie: Przemek Miarczyński w klasie RS:X, Anna Weinzieher w klasie Laser Radial i Kacper Ziemiński w klasie Laser Standard.
Zdobywca nagrody Europejczyk Roku 2013 przyznawanej przez Reader?s Digest ogłoszony. Polska dziennikarka Agnieszka Romaszewska-Guzy otrzymuje tytuł oraz 5 tysięcy euro.Każdego roku magazyn ?Reader?s Digest? nagradza Europejczyka,
Lidl ju? po raz drugi pojawi si? na Festiwalu Woodstock, by wspólnie z Jurkiem Owsiakiem podzi?kowa? wszystkim, którzy z wielkim sercem i zaanga?owaniem przy??czyli si? do zbiórki pieni?dzy podczas XX Fina?u WO?P.
Wokół piekarnika Zen robi się coraz głośniej. Wygląda na to, że w branży AGD rok 2012 będzie należał właśnie do niego. Nagroda red dot best of the best, a zwłaszcza gala w Essen, podczas której została wręc
Acronis, wiodący dostawca przyjaznych w użyciu rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i ochrony danych w środowiskach fizycznych, wirtualnych i typu cloud otrzymał pierwszą nagrodę w kategorii Lider Roku Ca
W Auchan już od 2 maja 2012 rusza wielka akcja handlowa, przygotowana z myślą o klientach sieci. Celem dobrej akcji handlowej jest przede wszystkim zadowolenie klientów, którzy przychodząc do hipermarketu