W poniedziałek 28 stycznia w Muzeum Historycznym Miasta Gdańska odbędzie się oficjalna prezentacja obrazu zakupionego dzięki dofinansowaniu pochodzącemu ze sprzedaży piwa Johannes.Browar Amber od momentu powstania prowadzi akty
129 razy inne media powoływały się na publikacje tygodnika WPROST w grudniu 2012 r. To niekwestionowane pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych polskich czaspism. WPROST trzeci rok z rzędu jest liderem zestawienia naj
Już tylko 4 dni zostały do zakończenia akcji Samsung Hope Relay, dzięki której Polacy w ostatnich tygodniach zebrali ponad 300 tysięcy kilometrów, które Samsung zamieni w pieniądze na wakacje dla dzieci z SOS
Mobilna wersja polskiego portalu społecznościowego NK.pl wprowadziła nową funkcjonalność dla reklamodawców: targetowanie demograficzne. Jest to pierwsza tego typu usługa dostępna w telefonach komórkowych na polskim rynku. Jej
Agencja eFRESH stworzyła nową stronę internetową Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Celem klienta było zbudowanie pozytywnego wizerunku Starostwa wśród mieszkańców Poznania.Serwis powstał w oparciu o autorską pla
Energa SA, największa firma energetyczna w północnej Polsce, zakończyła postępowanie przetargowe dot. obsługi public relations. Najwyżej ocenioną ofertę złożyła agencja Euro RSCG Sensors. ? O wyborze Euro RSCG Sensors zd
31 lipca br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po raz
W miniony piątek podczas jubileuszowej gali konkursu Złote Spinacze ogłoszono najlepsze kampanie public relations ubiegłego roku. Agencja Havas PR Warsaw zdobyła największą ilość nagród, w tym dwie w kategoriach głównych:
W czwartek 29 listopada br. został ogłoszony konkurs na najlepszy biznes plan ?Mały biznes w małych miejscowościach?. Organizatorem konkursu jest Presspublica, wydawca dziennika Rzeczpospolita, a partnerem Bank Pocztowy.Konkurs
Kanały komunikacji producentów z użytkownikami produktów wciąż się zmieniają. Kiedyś musiała wystarczyć sprzedaż bezpośrednia albo reklama. Te czasy to już zamierzchła przeszłość, choć minęło dopiero jedno pokoleni