Do 31 marca 2013 roku osoby fizyczne, prywatne firmy, organizacje non-profit oraz instytucje akademickie z całego świata, które prowadzą innowacyjne projekty społeczne, mogą składać aplikacje do konkursu Tworzenia Wspólnej War
Dotpay we współpracy z Alior Bank wprowadza nowy kanał płatności w sklepach internetowych – pożyczkę ratalną pod nazwą Raty Alior Bank. Dzięki współpracy lidera w rozliczeniach internetowych oraz najszybci
Jedno z największych marzeń wielu polskich wielbicieli gier wideo? Wcielić się w żołnierza elitarnej jednostki GROM i wyruszyć na śmiertelnie niebezpieczną misję tysiące kilometrów od domu. Jest to teraz możliwe, dzięki n
Treści z papierowego wydania tygodnika WPROST są w październiku dostępne za darmo dla fanów tygodnika na Facebooku. To prezent dla czytelników z okazji 30. urodzin tygodnika. Akcja prowadzona jest we współpracy z Orange.Aplika
W 2012 roku dzięki uwagom i opiniom klientów, sopocka Ergo Hestia wdrożyła ponad 40 programów naprawczych. W specjalnym rocznym raporcie ubezpieczyciel ujawnia, jak zmienia się pod wpływem sugestii klientów.Grupa Ergo Hestia w
Znak „Poznaj Dobrą Żywność” jest informacją, która ma pomóc konsumentowi odnaleźć na półce sklepowej dobry, pewny produkt spożywczy. Dla użytkownika to gwarancja, że produkt spełnia wyjątko
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat
B&B Hotels Polska została partnerem Warsaw Salsa Festival. Z tej okazji warszawski obiekt sieci będzie gościł światowej sławy gwiazdy salsy. Oprócz tego, na czas wydarzenia, hotel przygotował ofertę specjalną.W dniach, w
Do rozpoczęcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej w Polsce i na Ukrainie pozostały niecałe 4 tygodnie. Turniej, do którego przygotowujemy się od pięciu lat będzie wielkim, nie tylko sportowym wydarzeniem. Carlsberg, Oficja
Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz