Do 1 czerwca br przedsiębiorcy mogą zgłaszać się do udziału w dziesiątej polskiej edycji prestiżowego, międzynarodowego konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku. Już od dekady konkurs wyróżnia najlepszych twórców f
19 listopada wystartowała ogólnopolska akcja TEEKANNE przeciw przymrozkom. Firmowe hostessy będą rozgrzewały kierowców aromatycznymi herbatami NERO i EARL GREY aż w 5 miastach: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Trój
Dzień dziecka zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim pytanie: jaki upominek wręczyć najmłodszym? Najlepszym prezentem, jaki można podarować dzieciom jest wspólnie spędzony czas. Zabawa z mamą, tatą, babcią, dziadkiem, c
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit
Laur Białego Tygrysa Polskiej Energetyki ENERGIA 2012 zostanie dzisiaj przyznany firmie Emerson Process Management Power and Water Solutions za całokształt osiągnięć firmy w ciągu minionych 20 lat w Polsce podczas konferencji En
Tygodnik WPROST był najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w maju – najnowszy raport Instytutu Monitorowania Mediów pt.: „Najbardziej opiniotwórcze media w maju 2012” potwierdził wcześniejsze wyni
Miesięcznik FILM zaprasza na? premierę nowego FILMU. Lutowe wydanie magazynu ukaże się we wtorek w nowej szacie graficznej. Liftingowi zostało poddane również logo magazynu. Autorem nowego layoutu jest Kasper Skirgajłło-Krajew
Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody - tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz. W sobotę, 2
Czym jest energia elektryczna i skąd się bierze? Jak bezpiecznie z niej korzystać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznają dzieci biorące udział w trzeciej edycji edukacyjnego projektu "Planeta Energii". W ramach programu,
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro