W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc
Jedno z największych marzeń wielu polskich wielbicieli gier wideo? Wcielić się w żołnierza elitarnej jednostki GROM i wyruszyć na śmiertelnie niebezpieczną misję tysiące kilometrów od domu. Jest to teraz możliwe, dzięki n
Na konferencji prasowej zorganizowanej 4 lipca zostały zaprezentowane koszulki, w których drużyna Lecha Poznań będzie grała w czasie spotkań w Lidze Europy. Nazwa strony internetowej amicasmart.com, która pojawiła
Już w czerwcu klienci wybranych sklepów DUKA w trakcie poszukiwania najnowszych inspiracji ze świata szwedzkiego designu, będą raczyć się swoją ulubioną kawą americano lub latte. Z myślą o wrażliwych na piękno, w ty
Adam Małysz to nie tylko najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski, ale też swoista marka. Oprócz znakomitego wyniku w tegorocznym Rajdzie Dakar sportowiec ten okazał się czarnym koniem mediów społecznościowych. Podcza
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro
28 maja podczas spotkania zorganizowanego z inicjatywy Ministerstwa Gospodarki, stanowiącego podsumowanie procesu wypracowania „Wizji Zrównoważonego Rozwoju dla Polskiego Biznesu 2050”, doszło do podpisania &bdquo
Volvo Masuria Family Cup ? to nowa pozycja na ?eglarskiej mapie Volvo. Ju? 4 sierpnia ca?e rodziny b?d? rywalizowa? w Miko?ajkach o roczne u?yczenie Volvo XC60.Rodzinne regaty, to kolejne po Volvo Olympic Cup i Volvo Gdynia Sailing Da
W sierpniu media aż 448 razy powoływały się na publikacje tygodnika WPROST ? wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów pt.: ?Najbardziej opiniotwórcze media w sierpniu 2012?. To rekordowa liczba cytowań tygodnika w ciągu
Marka Dekoral została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands 2013 w kategorii remont i dekoracja wnętrz. Ponowne przyznanie elitarnej nagrody najpopularniejszemu brandowi farb w Polsce potwierdza jego niekwestionowaną siłę