W sierpniu mija 10 lat od powstania agencji interaktywnej SITEIMPULSE. Z tej okazji firma przygotowała kilka atrakcyjnych niespodzianek.1 sierpnia 2002 roku, po 4 latach działalności zniknęła z rynku marka apiri.com, przeradzają
W dniu 10 grudnia 2012 do Wind Mobile wpłynęła podpisana umowa o współpracy w ramach Open Ringback zawarta z Wydawnictwem Bauer.Wydawnictwo Bauer jest liderem polskiego rynku czasopism. Do portfolio nowego partnera Wind Mobile na
Neuron Agencja Public Relations odpowiada za strategię i wykonanie działań public relations VI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup ? wspólnego projektu Grupy Allegro i Grupy Netia. Partnerami meryto
Adkontekst opublikowa? wyniki badania, które przeprowadzi? w?ród wydawców emituj?cych na swoich serwisach reklamy kontekstowe tej sieci. Z badania wynika m.in. ?e ponad 95% respondentów poleci?oby korzystanie z sieci Adkontekst swo
Agencja interaktywna eFresh rozpoczęła współpracę z Progressive ? właścicielem marki Czas na Herbatę ? jednego z liderów na internetowym rynku herbat w Polsce. Zgodnie z podpisaną umową eFresh od września zajmie się promoc
Euro RSCG 4D jest pomysłodawcą i twórcą reklamy promującej aplikację Samsung Hope Relay Ruszaj Pomagać. Celem spotu jest wzmacnianie świadomości marki Samsung jako oficjalnego sponsora Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londyni
Grupa PZU zdobyła główną nagrodę w VI edycji konkursu ?Liderzy Filantropii?, w kategorii firm, które przekazały najwięcej pieniędzy na cele społeczne. Statuetkę odebrał Andrzej Klesyk prezes PZU SA, podczas gali finałowej,
Agencja Ciszewski MSL jest odpowiedzialna za koordynację kampanii komunikacyjnej dedykowanej, powstającemu nieopodal Warszawy, hotelowi BoniFaCio SPA & Sport Resort. Za obsługę projektu odpowiada dział Turystyki i Transportu a
Za wyniki finansowe, ale także wpływ na otoczenie biznesowe, zaangażowanie w społeczne inicjatywy oraz wysoką etykę zawodową. Najbardziej przedsiębiorcze polskie managerki zostały wyróżnione w rankingu „100 Kobie
Na fanpage?u marki WINIARY na Facebooku wystartował konkurs pod hasłem: ?Sosy do zaDAŃ specjalnych w akcji!?. Każdy, kto chce wziąć udział w zabawie i wygrać iPada, ma za zadanie przesłać zdjęcie pokazujące gdzie i jak korz