Do poznańskiej agencji dotPR dołączyły trzy nowe osoby. Michał Bajerlein objął stanowisko Graphic Designera, Joanna Sieradzka pełnić będzie obowiązki Junior Account Executive, zaś Sambor Pijanowski odpowiedzialny będzie za
W piątek w Berlinie odbędzie się premierowy pokaz filmu ?W imię?? w reżyserii Małgośki Szumowskiej, który dostał się do Konkursu głównego berlińskiego festiwalu. Redakcja magazynu FILM jako pierwsze obejrzała film i miał
Organizatorzy Polsko-Amerykańskiego Szczytu Gospodarczego nagrodzili firmy, które mają znaczący wpływ na rozwój handlu i umacnianie relacji miedzy Polską a USA. Jednym z 6 laureatów jest firma 3M, polska filia
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic
Eskadra PUBLICA rozpoczęła współpracę z firmą Wawel SA, która specjalizuje się w produkcji wyrobów czekoladowych i cukierniczych. Usługi agencji obejmują działania z zakresu Brand PR, Corporate PR, CSR, IR
Ujawnienie informacji o honorarium dla Szymona Majewskiego za reklamy PKO BP, wywołało w zeszłym roku niemałe zamieszanie w branży i zakończyło się prokuratorskim śledztwem dla „Pulsu Biznesu”. PKO inwestycja się
Firma Rossmann i portal Wizaz.pl wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentek, które chętnie korzystają ze smart shoppingu. Stworzono bezpłatną aplikację ?Kosmetyk Wszech Czasów? dla telefonów komórkowych, która ułatwi kobie
Firma ATLAS wprowadza kartę przedpłaconą w programie lojalnościowym. KARTA umożliwi fachowcom nieograniczone możliwości wykorzystania zgromadzonych punktów w PROGAMIE FACHOWIEC. Dzięki karcie użytkownicy mogą wymieniać zg
Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych
Agencja Ciszewski MSL jest koordynatorem projektu CSR dla Unilever.Akcja ProjektGospodarni.pl to wspólna inicjatywa firmy Unilever Polska, której partnerem jest Fundacja Nasza Ziemia. Akcja zachęca do pamiętania o drob