Eskadra PUBLICA rozpoczęła współpracę z firmą Wawel SA, która specjalizuje się w produkcji wyrobów czekoladowych i cukierniczych. Usługi agencji obejmują działania z zakresu Brand PR, Corporate PR, CSR, IR
Amica szykowała się na Euro 2012 już od dawna i prawdę mówiąc, od dawna była gotowa. Bo jeśli chodzi o gotowanie, jest gotowa każdego dnia. Specjalnie na czas Euro zaś na Facebooku uruchomiła nową aplikację. Nie tylk
Bank Pekao wchodzi w nową fazę swojego rozwoju za sprawą rozpoczynającego się UEFA EURO 2012. Jako Narodowy Sponsor i Oficjalny Bank Turnieju, Pekao przygotował dla wszystkich grup klientów szeroką gamę produktów i wydarzeń
W najnowszej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Dekoral potwierdził swą mocną pozycję. W kategorii produktów niespożywczych flagowa marka PPG Deco Polska zajęła 18. miejsce i zdecydowanie wyprzedziła pozostałych p
Tadeusz Mazowiecki, Tomasz Zaboklicki i Joanna Solska zostali laureatami Nagrody Kisiela 2012. Wyboru dokonała Kapituła złożona z dotychczasowych laureatów Nagrody Kisiela.W spotkaniu Kapituły w warszawskiej kawiarni Rozdroże u
Laur Białego Tygrysa Polskiej Energetyki ENERGIA 2012 zostanie dzisiaj przyznany firmie Emerson Process Management Power and Water Solutions za całokształt osiągnięć firmy w ciągu minionych 20 lat w Polsce podczas konferencji En
PZU uruchomił kampanię „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”. Działania zaplanowano na dni odbywających się w Polsce meczów piłkarskich mistrzostw Europy – 4 dni meczowe w Warszawie
W miniony piątek podczas jubileuszowej gali konkursu Złote Spinacze ogłoszono najlepsze kampanie public relations ubiegłego roku. Agencja Havas PR Warsaw zdobyła największą ilość nagród, w tym dwie w kategoriach głównych:
W promocyjnej akcji firmy Samsung ?Oryginalność się opłaca? każdy nabywca wybranego modelu drukarki i oryginalnego tonera może otrzymać 100 złotych zwrotu na swoje konto. W kampanii tej Samsung promuje ekonomicznie drukowanie,
Nowoczesna oferta rachunków osobistych, odświeżone logo i system identyfikacji wizualnej, odmłodzona struktura klientów, a wszystko to wsparte kampanią z udziałem Szymona Majewskiego. 2011 rok dla PKO Banku Polskiego