TUiR WARTA zdobyło tytuł „Firmy Przyjaznej Małym i Średnim Przedsiębiorstwom 2012”, przyznawany przez Związek Pracodawców i Przedsiębiorców.WARTA została laureatem konkursu „Firma Przyjazna MSP&
Agencja ratingowa Standard&Poor's potwierdziła ocenę ratingową dla Warty na poziomie A z perspektywą stabilną. Jednocześnie podniosła tzw. samodzielny rating Warty z poziomu BBB do BBB+.Potwierdzenie wysokiej oceny ratingow
Mistrzostwa Świata w Dziubkach to zabawa połączona z konkursem zorganizowana przez portal Pomaderia.pl. Żeby wygrać jeden z 40 zestawów kosmetyków trzeba przesłać zdjęcie z ?dziubkiem?. Partnerami konkursu i fundatorami nagr�
Czy kredyt rzeczywiście można dostać ?od ręki?? Czy każda instytucja niebankowa jest parabankiem? Eksperci Bankier.pl wcielili się w rolę młodego małżeństwa potrzebującego kredytu by sprawdzić, jak działają te instytucje
epay Polska wraz z T-Mobile na kartę prezentuje letnią promocję dla swoich użytkowników. Nowi oraz obecni klienci sieci dostaną 2 razy więcej złotówek na konto po każdym doładowaniu. Oferta będzie komunikowana w
Znany polski żeglarz – Zbigniew Gutkowski został nowym ambasadorem marki Volvo. Podczas Volvo Gdynia Sailing Days sportowiec otrzymał kluczyki do Volvo XC60 Ocean Race. Oprócz promowania samochodu, żeglarz będzie repr
epay Polska, dywizja działająca w ramach Euronet Polska, wprowadza specjalne stojaki z ofertą Kart Prezentowych. Stojaki znajdują się w blisko 400 sklepach sieci HDS takich jak Inmedio, Inmedio Cafe, Relay oraz 1?Minute w całym
W trakcie trzech meczów polskiej reprezentacji, społeczności skupione wokół sponsorów wydarzenia zwiększyły swój zasięg na Facebooku średnio o 3,4%. Największy skok popularności przypadł w udziale
Kolejna usługa firmy Virtualo, dystrybutora treści cyfrowych ? kody na ebooki, została efektywnie wykorzystana w realizacji działań promocyjnych. Firma Virtualo została partnerem konkursu organizowanego m.in. dla posiadaczy table
7 maja br. ruszyła nowa kampania komunikacyjna Orange dla Firm pod hasłem „własna firma to nie bajka”. Obejmuje ona m.in. dwa spoty telewizyjne: pierwszy promujący internet stacjonarny DSL z bezpłatnym e-sklepem, drugi