Znowu będzie jak zawsze: my z nimi o wszystko. My – Polacy, oni – Rosjanie. Nie łudźmy się, że tym razem jest nas więcej. Za sborną stoi armia kibiców. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – wszystko o
Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz dołączą do zespołu tygodnika WPROST. Grono felietonistów ekonomicznych tygodnika wzbogaci Ryszard Petru, którego felieton znajdzie się na łamach najbliższego wydania WPROST.
W ramach kampanii na stronie www.axadirect.pl/bezpieczninadrodze udostępniona została aplikacja e-learning, która umożliwia każdemu kierowcy sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa na drodze oraz wpływu komunikacji sa
Marka Panasonic przygotowała dla swoich klientów oryginalny konkurs nawiązujący do wydarzenia, którego jest partnerem - Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012. Wykorzystując kanały mobilne, społecznościowe, e-maile, stro
Po raz pierwszy w historii, w raporcie dotyczącym najlepszych i najbardziej wartościowych marek świata Interbrand, Samsung znalazł się w pierwszej dziesiątce najważniejszych globalnych brandów. 1 października firma consulting
Strona internetowa Proama została wyróżniona certyfikatem Użyteczna Strona. Jednocześnie – według organizatorów badania - wśród wszystkich stron badanych dotychczas przez audytorów programu w Pol
W dniach 25-28 kwietnia 2012 roku w Sopocie spotkało się ponad pół tysiąca ekspertów marketingu z Polski i ze świata. Wystąpiło wielu gości specjalnych - tak wybranych, aby ich wystąpienia uzupełniały się mer
Wprawdzie ulice naszych miast nie są jeszcze tak rozświetlone nocą jak Times Square w Nowym Jorku ? i może nigdy nie będą, bo to przecież wyjątkowa metropolia ? ale ciekawe co nieco można już tam zobaczyć. Na naszym nocnym m
ING Bank Śląski rozpoczął 3 września br. kampanię reklamową pożyczki gotówkowej dla przedsiębiorców. Akcja jest częścią kampanii marketingowej promującej pożyczki dla klientów indywidualnych ?Pakiet 5000".Pożyczka dl
Ernst & Young zaprasza studentów kierunków ekonomicznych, finansowych i prawniczych do udziału w konkursach EYe on Tax i EY Financial Challenger. W poprzednim roku akademickim w obu konkursach wzięło udział ponad 1300 zespoł