Najobszerniejsze, prezentowane w polskich mediach zestawienie obejmuje m.in. powieści, biografie, reportaże, książki historyczne i zbiory opowiadań, o których najczęściej mówiono i pisano w minionym roku.Któ
15 października br. wystartowała nowa kampania marki Gripex pod hasłem ?Męska grypa?. Główną osią projektu jest Wielki Test Męskiej Grypy, który ruszył na stronie www.meskagrypa.pl. Cel kampanii to rekrutacja nowych konsumen
Grupa Wirtualna Polska-Orange numerem jeden w najważniejszych kategoriach tematycznych Megapanelu ? pierwsze miejsce dla ?Informacji i Publicystyki?, ?Sportu?, ?Stylu Życia?. Kolejny rekord w odsłonach mobilnych ? ponad 122 miliony!
W odpowiedzi na komunikat wysłany do mediów przez Akson Studio w dn. 19.09.2012 r. redakcja tygodnika ?Wprost? oświadcza, że zawarte w publikacji pt. ?Człowiek ze złota? informacje na temat udziału twórców filmu ?Wałęsa?, m.
Wielbiciele gotowania nie mogą tego przegapić! Już w środę 26 września rusza specjalny kulinarny cykl ?Życie ma smak? w programie ?Pytanie na śniadanie? w TVP2. Kucharze Knorr będą zdradzać tajniki smacznej kuchni, kulinarne
Pracownie Orange to nowy program społeczny Orange, którego celem jest zapewnienie społecznościom lokalnym lepszego dostępu do technologii i informacji oraz stworzenie tętniących życiem miejsc integracji mieszkańc&oa
Duże zdjęcie otwierające główny materiał, nowe, bardziej przejrzyste menu, przejrzysty układ treści, ekskluzywne materiały własne, materiały wideo oraz całkiem nowy dział Biznes ? to najważniejsze elementy nowego serwisu
Od 13 lutego Netsprint wprowadza nową identyfikację wizualną wszystkich swoich marek i odświeża serwisy internetowe poświęcone poszczególnym usługom. Jest to wyraz nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na sk
Ciepły koc, ulubiona książka i kubek gorącej kawy NESCAFÉ, oczywiście czerwony kubek! Właśnie tak już niedługo będą wyglądać długie i chłodne jesienne wieczory. Specjalnie na jesień firma Nestlé przygotowała promocj�
Mistrzostwa Euro 2012 to bez wątpienia wzmożony ruch dla branży gastronomicznej. Fani piłki nożnej, z wypiekami na twarzy oglądali w restauracjach, pubach i barach, a także na ekranach swoich telewizorów, zmagania polskie