W tegorocznej, trzeciej już edycji popularnego mFestiwalu internetowy mBank zaprasza klientów do wykazania się kreatywnością i zgłaszania prac filmowych oraz graficznych, promujących najnowszy produkt oszczędnościowy ban
Doradca prezydenta, były premier, Tadeusz Mazowiecki, prezes bydgoskiej PESY Tomasz Zaboklicki oraz publicystka tygodnika ?Polittka? Joanna Solska odebrali w niedzielę Nagrody Kisiela 2012. Uroczysta gala wręczenia nagród przyzna
Polacy pokochali zakupy przez internet. Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii Publicznej Infas we wrześniu 2012 roku aż 31% ankietowanych internautów z Polski zakupy online robi przynajmniej raz w tygo
?Poczuj jak dobro do Ciebie wraca? to hasło pierwszej w tym roku kampanii mBanku. Klienci, którzy podczas jej trwania otworzą eKONTO, mogą zyskać nawet 600 zł premii rocznie. - Tym razem bohaterem naszej kampanii jest męż
Lidl już po raz trzeci z rzędu uplasował się na pozycji lidera corocznego rankingu Greenpeace ?Oceany na sprzedaż?. Klasyfikacja obejmowała ocenę detalistów w zakresie odpowiedzialnego pozyskiwania ryb i produktów rybnych oraz
Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych
Październik 2012 to miesiąc w którym globalna sieć firm public relations świętuje 40-lecie istnienia. Członkowie Porter Novelli na całym świecie podjęli działania mające uczcić ten moment, przeanalizować to, co osiągnię
Sieć reklamowa Adkontekst uruchamia nowe narzędzie, które umożliwia w 4 krokach łatwe zaplanowanie oraz zakup kampanii reklamowej. Adkontekst Planner pozwala samodzielnie wybrać odpowiednie miejsce emisji reklam, opracować ich t
Trwa akcja reklamowa nowego produktu, Rexony Linen Dry, dezodorantu wykorzystującego przełomową technologię MotionSense™. Produkt – antyprespirant – powstał z myślą o aktywnych, młodych kobietach. Kampania pro
Od 01.01.2012, za kompleksową obsługę PR firmy ATLAS odpowiada agencja Toolbox Creative Communications. ATLAS jest czołowym polskim producentem chemii budowlanej z 20-letnią tradycją i jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek kra