Samsung nawiązał współpracę z pierwszym wirtualnym bankiem nowej generacji Alior Sync, stając się partnerem strefy zakupów „Zrób Dobry Deal”. Dzięki porozumieniu z firmą Samsung, klienci Alior S
Telaprewir, firmy Janssen, został wyróżniony w prestiżowym konkursie Prix Gallen Polska. Lek otrzymał Złoty Medal w kategorii: innowacyjny produkt leczniczy stosowany w lecznictwie zamkniętym. Międzynarodowy konkurs Prix Gal
Rok 2012 powoli dobiega końca i można go już dziś uznać za bardzo udany czas dla Amiki. Posypały się nagrody.2012 to rok wyjątkowych nagród dla Amiki, w tym bodaj najważniejszej w historii ? best of the best: nagrody &hellip
W praniu chodzi o to, żeby pozbyć się brudu i wyjść na czysto. W promocji chodzi o to, żeby skorzystać z okazji. Połączenie jednego z drugim tylko w przypadku Amiki może dać Gwarancję jakości. Właśnie ruszyła akcja prom
Cztery pory roku ? to tytuł wewnętrznego kalendarza firmy Rossmann na 2013 rok. Już po raz czwarty zaskakuje on wyjątkowymi stylizacjami, tym razem nawiązującymi do czterech pór roku. Tradycyjnie w roli modelek wystąpiły praco
Pocztowe Konto Nestor wygrało w majowym rankingu eksperckim na najkorzystniejsze konto dla Klienta tradycjonalisty.Jest to już trzecie z rzędu wyróżnienie tego typu dla konta Nestor Banku Pocztowego. Pocztowe Konto Nestor okazał
Ericsson to szwedzka firma, która najbardziej przejrzyście przedstawia problem ryzyka, uważa Ernst & YoungWażnymi kryteriami wyboru laureata są między innymi dostępność, właściwe metody pracy i wyraźne powiązanie ze
Orange i UEFA uruchomiły oficjalną aplikację mobilną UEFA EURO 2012™, dostępną na ośmiu platformach mobilnych i w 11 językach. Po raz pierwszy oficjalna aplikacja UEFA EURO umożliwi bezpośrednie dzi
Nowoczesna oferta rachunków osobistych, odświeżone logo i system identyfikacji wizualnej, odmłodzona struktura klientów, a wszystko to wsparte kampanią z udziałem Szymona Majewskiego. 2011 rok dla PKO Banku Polskiego
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit