10 maja w Restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich odbyła się Gala European Trusted Brands 2012. Podczas uroczystości uhonorowane zostały marki, które cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Przyznano im Złote i
W marcu minął rok od otwarcia pierwszego lokalu Domino?s Pizza w Warszawie. To dla nas wyjątkowe i niezwykle ważne doświadczenie. Możemy powiedzieć z dumą, że Domino?s Pizza cieszy się rosnącym zaufaniem i wciąż podbija se
Mówiąc wprost, tak dotąd nie było. a na pewno nie było po roku 1989. Piątkowe wydarzenia w Sejmie i pod Sejmem pokazują, że temperatura już nie rośnie, ale sięga zenitu. Jakby wielu osobom udzielił się klimat piłkar
W ciągu pierwszych 24 godzin zapisów zarejestrowało się ponad 6000 osób, a pełna lista uczestników została zamknięta w 3 dni. 11 listopada o godzinie 11:11 w Warszawie wystartuje XXIV Bieg Niepodległości, którego strategicz
Na początku września ruszyła nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Wraz z jej startem ? podobnie jak przy poprzedniej kampanii - ogłoszony został konkurs dla internautów. Aby
15 października br. wystartowała nowa kampania marki Gripex pod hasłem ?Męska grypa?. Główną osią projektu jest Wielki Test Męskiej Grypy, który ruszył na stronie www.meskagrypa.pl. Cel kampanii to rekrutacja nowych konsumen
Agnieszka Radwańska wystąpi w najnowszej reklamie telewizyjnej firmy AMICA ? jednego z liderów branży AGD w Europie. Spot jest częścią jesiennej kampanii reklamowej marki. Udział najlepszej polskiej tenisistki będzie wesprze w
Amica szykowała się na Euro 2012 już od dawna i prawdę mówiąc, od dawna była gotowa. Bo jeśli chodzi o gotowanie, jest gotowa każdego dnia. Specjalnie na czas Euro zaś na Facebooku uruchomiła nową aplikację. Nie tylk
Agencja Havas Worldwide Warsaw przygotowała dwa spoty reklamowe promujące kampanię ?Ryzykować trzeba umieć? prowadzoną przez Dom Maklerski X-Trade Brokers. Spoty będą emitowane do końca 2012.Zakrojona na dużą skalę akcja p
W Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow doceniona została kampania relaunchowa marki Banku. Jury uhonorowało także koncepcję wprowadzenia na rynek PKO Konta za Zero. Jurorzy oceniali sposób opracowania strategii kampa