W praniu chodzi o to, żeby pozbyć się brudu i wyjść na czysto. W promocji chodzi o to, żeby skorzystać z okazji. Połączenie jednego z drugim tylko w przypadku Amiki może dać Gwarancję jakości. Właśnie ruszyła akcja prom
Projektanci i architekci biorący udział w trwającym od marca tego roku konkursie mieli jasno określone zadanie: pokazać, jakie możliwości daje twórcom użycie płyt elewacyjnych ROCKPANEL. Niecodzienny, stworzony ze skalnej we�
Wczoraj odbyła się polska premiera najbardziej oczekiwanego telefonu w tym roku – Samsung GALAXY S III. Uroczysta gala w Starej Pomarańczarni na terenie Łazienek Królewskich w Warszawie zgromadziła ponad 400 osó
Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna ?MacGyver i nowy Citan?. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybrać
Trzynasta edycja największego biegu ulicznego w Polsce odbędzie się 14 października br. PKO Bank Polski już po raz trzeci jest jego głównym sponsorem.PKO Bank Polski wspiera wydarzenia, które pozwalają łączyć ducha sportow
Oto wiadomość! Rusza kulinarny konkurs Knorr ? do wygrania zestawy produktów Knorr, markowe patelnie oraz warsztaty z szefem kuchni Knorr.Lubisz gotować? Wiesz, jak przyrządzić pysznego kurczaka z patelni? Weź udział w konkurs
Nowoczesna oferta rachunków osobistych, odświeżone logo i system identyfikacji wizualnej, odmłodzona struktura klientów, a wszystko to wsparte kampanią z udziałem Szymona Majewskiego. 2011 rok dla PKO Banku Polskiego
17 grudnia br. Diversified Agency Services (DAS), oddział Omnicon (NYSE: OMC) ogłosił, że z dniem 1 stycznia 2013 Karen van Bergen obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego globalnej agencji public relations Porter Novelli. Karen j
Ergo Hestia od lat ubezpiecza najważniejsze polskie firmy. Podsumowaliśmy współpracę z największymi przedstawicielami biznesu w faktach i liczbach, pokazywanych w nowej kampanii od 7 maja 2012 roku. Eksperci Ergo Hestii zebrali
O 18,7 proc. wzrosło w kwietniu 2012 r. rozpowszechnienie płatne razem tygodnika WPROST w stosunku do 2011. To kolejny po marcu miesiąc, kiedy wzrost rozpowszechnienia WPROST notuje wartości dwucyfrowe.Według ostatnich danych ZKD