Marka WINIARY wspólnie z Paczkomatami InPost zapraszają blogerów - miłośników gotowania do udziału w wyjątkowej akcji Kuchnia 24/7! Wystarczy przedstawić swoje (nie)codzienne menu, by móc wygrać cenne nagrody: warsztaty foto
OC BRE Ubezpieczenia jest drugim - zaraz po PZU S.A. - najczęściej wybieranym ubezpieczeniem przez czytelników portalu Bankier.pl. Spośród ponad 20 uczestników rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, BRE Ubezpieczenia wybrało aż 12
Magazyn dla inwestorów TREND wyróżnił Wind Mobile za najwyższą jakość relacji inwestorskich.Badaniu zostało poddanych 360 spółek notowanych na New Connect. Wśród badanych spółek 13 zostało
Europejskie Centrum Innowacyjnej Myśli Publicznej to nowa inicjatywa wydawcy tygodnika WPROST.Celem think tanku uruchomionego we współpracy z profesorami Central European University jest wspieranie i promocja społeczeństwa
Do 28 października potrwa przygotowana dla klientów sieci hipermarketów TESCO oraz stacji paliw Statoil jesienna promocja uruchomiona właśnie przez epay Polska i Orange. Aby z niej skorzystać i otrzymać dodatkowe 20 minut do wyk
Legendarny amerykański pięściarz Mike Tyson odwiedzi wkrótce Polskę na zaproszenie firmy FoodCare, właściciela marki BLACK. Mimo, że szczegółowy kalendarz pobytu sportowca w naszym kraju objęty jest tajemnic
Aspiro S.A. została wyróżniona certyfikatem ?Firma Godna Polecenia? przyznanym przez Biuro Promocji Gospodarczej i Certyfikacji w Poznaniu. Prezes zarządu Aspiro S.A. - Paweł Zylm - otrzymał także indywidualną nagrodę ?Lider P
Odejście od prezentowania informacji w formie tabel, prostota, przejrzystość, funkcjonalność i estetyka ? to podstawowe wyznaczniki wyglądu serwisu internetowego nowego mBanku. Jego elementy ? w zupełnie nowej odsłonie ? zosta�
31 maja br. na uroczystej gali w podwarszawskich Otrębusach wręczono nagrody Budowlanych Marek Roku 2012. Bezkonkurencyjnym liderem w kategorii materiałów wznoszeniowych została marka Porotherm. Marka Porotherm firmy W
Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji,