Euro RSCG Marketing House wspiera relaunch marki Pedigree? - jednej z największych marek w portfolio MARS Polska. Celem działań agencji jest budowanie wizerunku i promocja sprzedaży nowej suchej karmy Pedigree? Vital Protection?.Z
Bony do sklepu empik.com, czytniki e-booków i iPad2 ? to nagrody, które można wygrać, wykazując się wiedzą o Polsce i świecie. Na profilu PKO Banku Polskiego na Facebooku wystartował konkurs dla uczniów szkół ponadgimnazja
PKO Bank Polski poprawił pozycję w rankingu placówek bankowych, obejmującym pięć krajów Europy Środkowo-Wschodniej: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Bułgarię, aż o 15 miejsc w porównaniu do wcześniej
Planujesz urlop w ciekawym miejscu, doskonałym towarzystwie, niekonwencjonalnej formie? A może wszystkie te rzeczy naraz? Zatem będzie Ci potrzebna duża ilość miejsca na zdjęcia i filmy, które pozwolą później prz
Zespół budujący platformę gier i aplikacji NK został wzmocniony przez Jacka Jankowskiego, który objął stanowisko Games and Applications Advisor. Manager jest obecny na rynku internetowym już od lat dziewięćdziesiątych. Prze
Krzysztof Zawadzki, wiceprezes zarządu ds. ekonomiczno-finansowych TAURON Polska Energia, został laureatem konkursu Dyrektor Finansowy Roku 2011 w kategorii dużych przedsiębiorstw.Kapituła konkursu wyróżniła wiceprezesa
„Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies®” – to nowa kreatywna platforma, pod którą marka będzie prowadzić swoje działania w 2012 roku. Autorem koncepcji strategicznej dla jednego z największy
EURO, EURO i po EURO. Wracamy do rzeczywistości. A w polskiej rzeczywistości ostatni tydzień należał do skandalistów. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST Dorota Rabczewska zapowiada skargę na państwo polskie do Strasbur
Ruszamy dziś na łamach „Wprost” z nową akcją społeczną „Polska OK!”. Akcji, w ramach której będziemy pokazywać zupełnie inny wizerunek Polski i Polaków – zapowiada we wstępniaku do
20 października rozpoczęła się kampania promująca smartfon Samsung GALAXY Note II. Hasło przewodnie ?Nie uwierzysz, co potrafisz?, nawiązuje do kreatywnych możliwości nowego flagowego urządzenia w portfolio Samsung. Kampania