Strona internetowa Rockwool.pl otrzymała zupełnie nowe oblicze. Celem jest szybszy i łatwiejszy dostęp do szerokiej bazy wiedzy i informacji zawartych w serwisie.Strona w zupełnie nowej formie i szacie graficznej pozwala klientom
W wyniku wygranego przetargu na strategię i kreację ogólnopolskiej promocji konsumenckiej agencja nano rozpoczęła współpracę z marką Amica.Promocyjną sprzedażą objęte są wybrane modele lodówek i
Prawie 53 lata po otwarciu pierwszego lokalu w Ypsilanti w stanie Michigan, Domino?s Pizza otworzyło właśnie dziesięciotysięczny lokal sieci. Nieprzypadkowo pojawił się on w Istambule, stolicy kraju, który jest rynkiem cechują
SIFE to największa międzynarodowa inicjatywa z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, łącząca działania środowisk biznesowych i studenckich. Obecnie w organizację zaangażowanych jest 38 państw, 1600 uczelni i blisko
Czy kredyt rzeczywiście można dostać ?od ręki?? Czy każda instytucja niebankowa jest parabankiem? Eksperci Bankier.pl wcielili się w rolę młodego małżeństwa potrzebującego kredytu by sprawdzić, jak działają te instytucje
Ponad 150 tysięcy wyświetleń odnotował w ciągu pierwszych trzech dni po opublikowaniu na kanale AWR WPROST na YouTube wywiad Sylwestra Latkowskiego z Liroyem na temat legalizacji narkotyków. To jedno z najpopularniejszych i
Michał Sosnowski i Iwo Kochanowski dołączyli do kierowanego przez Alberta Wallina działu kreacji agencji nano. Tym samym agencja zakończyła proces kompletowania zespołu kreatywnego.Michał Sosnowski, który w nano objął
Przepowiednie o końcu świata są stare jak świat. Mówi o nim prawie każda religia. Wieszczyli go Egipcjanie i Grecy, a obecnie niektórzy klimatolodzy. Wielką popularnością cieszą się przepowiednie francuskiego lekarza, astro
W 16. edycji konkursu zorganizowanego przez magazyn Computerworld, PKO Bank Polski został zwycięzcą w kategorii Bankowość i Finanse. Nagroda została przyznana za udaną reaktywację programu Szkolnych Kas Oszczędności w Interne
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: ?Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.? - Pomysł kampanii zbudowany jest na