AdTotal z kolejnym, wysokiej klasy rozwiązaniem w swojej ofercie. Sieć reklamowa Wirtualnej Polski przygotowała i zrealizowała (emisja na stronie głównej WP.PL i w serwisie kobieta.wp.pl) kampanię dedykowaną wyłącznie na iPad
Zdobywca nagrody Europejczyk Roku 2013 przyznawanej przez Reader?s Digest ogłoszony. Polska dziennikarka Agnieszka Romaszewska-Guzy otrzymuje tytuł oraz 5 tysięcy euro.Każdego roku magazyn ?Reader?s Digest? nagradza Europejczyka,
Divante realizuje projekt eCommerce dla lidera branży. Militaria.pl od 1998 roku prowadzi internetową sprzedaż wiatrówek i akcesoriów strzeleckich, a także szeroko rozumianego sprzętu outdoorowego, ASG, paintball oraz akcesorió
Firma 3M otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii ?Narzędzia ścierne?. Klienci docenili innowacyjność, trwałość i wydajność technologii koncernu. Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski pro
W dniach 3-5 października w Warszawie odbędą się V Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, których głównym sponsorem jest firma Samsung. Na imprezie tej, podobnie jak na poznańskich targach Invest-Hotel 2012,
31 maja br. na uroczystej gali w podwarszawskich Otrębusach wręczono nagrody Budowlanych Marek Roku 2012. Bezkonkurencyjnym liderem w kategorii materiałów wznoszeniowych została marka Porotherm. Marka Porotherm firmy W
Już po raz dwunasty Europejczycy wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała, że w Polsce Apap i Ibum zdystansowały znaną od dziesięcioleci Pyralginę, a G
W sierpniu mija 10 lat od powstania agencji interaktywnej SITEIMPULSE. Z tej okazji firma przygotowała kilka atrakcyjnych niespodzianek.1 sierpnia 2002 roku, po 4 latach działalności zniknęła z rynku marka apiri.com, przeradzają
W Auchan już od 2 maja 2012 rusza wielka akcja handlowa, przygotowana z myślą o klientach sieci. Celem dobrej akcji handlowej jest przede wszystkim zadowolenie klientów, którzy przychodząc do hipermarketu
Targi Reklamy dla Firm to możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców - firm producenckich, pracowni reklamowych, druka