Paweł Kukiz, Stanisław Janecki, Kataryna i Szewach Weiss będą współpracować z nowym tygodnikiem Pawła Lisickiego. Zastępcami naczelnego będą Piotr Gabryel, Andrzej Horubała i Piotr Zychowicz.W zespole nowego tygodnika, kt�
Trwa akcja reklamowa nowego produktu, Rexony Linen Dry, dezodorantu wykorzystującego przełomową technologię MotionSense™. Produkt – antyprespirant – powstał z myślą o aktywnych, młodych kobietach. Kampania pro
Neuron Agencja Public Relations odpowiada za strategię i wykonanie działań public relations VI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup ? wspólnego projektu Grupy Allegro i Grupy Netia. Partnerami meryto
W czerwcu br. wybrani klienci Grupy PZU otrzymali dostęp do nowej usługi PZU Niezguba. Jest to program mający na celu pomoc jego użytkownikowi w przypadku utraty kluczy do mieszkania czy samochodu. Pakiet startowy usługi wysłany
System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti
Marka Dekoral po raz kolejny zwyciężyła w kategorii ?Farb dekoracyjnych? prestiżowego rankingu ?Budowlana Marka Roku 2012?. Nagrody przyznawane są przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku na podstawie opinii 2000 firm wykonawczyc
Orange - oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w
Ericsson to szwedzka firma, która najbardziej przejrzyście przedstawia problem ryzyka, uważa Ernst & YoungWażnymi kryteriami wyboru laureata są między innymi dostępność, właściwe metody pracy i wyraźne powiązanie ze
Agencja eFRESH wykonała dla iCity.pl aplikację mobilną wykorzystującą technologię Augmented Reality. Celem projektu było opracowanie łatwej i atrakcyjnej platformy umożliwiającej prezentację wydarzeń dziejących się w r&oa
?Nie trzymaj wszystkich jajek w jednym koszyku? to jedna z kluczowych zasad inwestowania. Równie nierozsądne jak lokowanie wszystkich pieniędzy w jednej inwestycji jest opieranie internetowej obecności przedsiębiorstwa na jednym �