Okradane są stacje paliw, ciężarówki, maszyny budowlane i rolnicze, lokomotywy i samochody osobowe. Złodzieje to robotnicy, kierowcy autobusów, żołnierze, strażacy, a nawet uczniowie. Sami tylko kierowcy TIR–
Robert Pstrokoński został prezesem Zarządu spółki Orle Pióro, wydawcy ?Tygodnika Do Rzeczy?. Wiceprezesem jest Paweł Lisicki, redaktor naczelny pisma, które niebawem ma trafić na rynek.Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Me
Netia wygrała przetarg na dostarczanie kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. W ramach projektu, zapewniać będzie m.in. telefonię IP, dostęp do internetu i usługę Netia Co
Przepowiednie o końcu świata są stare jak świat. Mówi o nim prawie każda religia. Wieszczyli go Egipcjanie i Grecy, a obecnie niektórzy klimatolodzy. Wielką popularnością cieszą się przepowiednie francuskiego lekarza, astro
Rower to już nie tylko tani i ekologiczny środek lokomocji, ale nowy styl życia. Internet jest pełen rowerowych inicjatyw społecznych i modowych. Dla wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej niż czym jest masa r
ING Bank Śląski rozpoczął drugi etap kampanii Konta Direct, w ramach której zostaną wyemitowane nowe odcinki produkcji WiFi Express. Równolegle z inicjatywy banku na ulice dwunastu polskich miast wyjechały wyjątkow
W piątek (11 maja) w programie TVP 2 „Poziom 2.0” widzowie zostaną przeniesieni w trzeci wymiar! Taką możliwość zapewnią zaawansowane technologicznie laboratoria Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
Największa polska sieć serwisów wymiany i napraw szyb samochodowych NordGlass ruszyła z kolejną odsłoną wakacyjnej kampanii reklamowej. Jej druga część będzie głównie prowadzona w RMF FM oraz przez wybrane stac
Firma Mio Technology, producent nawigacji GPS, chce odnaleźć najstarszą w Polsce, działającą nawigację GPS. Akcja, w której nagrodą jest wymiana urządzenia na nowe, prowadzona jest w związku z wprowadzeniem nowej usłu
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit