Z okazji swoich trzydziestych urodzin tygodnik WPROST przygotował dla swoich czytelników specjalne oferty prenumeraty z prezentami. Osoby, które zamówią roczną prenumeratę tygodnika, otrzymują w prezencie ekskluzywny zegarek
Ruszyła trzecia edycja konkursu na najlepszy projekt e-commerce, towarzyszący e-nnovation - międzynarodowej konferencji organizowanej przez Grupę Allegro. Nagrodą dla autorów dwunastu najlepszych propozycji jest spotkanie z
Nie ma zgody na milczenie, a teraz... Do rzeczy - przekonuje w wywiadzie dla portalu Interia.pl redaktor naczelny nowego tygodnika, Paweł Lisicki. Publicyści, którzy tworzyli tygodnik ?Uważam Rze?, wracają na rynek z niezależnym
Proama ? nowy ubezpieczyciel na polskim rynku - w ciągu czterech miesięcy działalności sprzedała już 50 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych. Średnio co minutę sprzedawana jest kolejna polisa.Proama oficjalnie rozpoczęła dział
To miała być jego jesień. Exposé i nowe otwarcie. Jest defensywa i cios za ciosem spadające na głowę Donalda Tusk. Coś nie działa i coś się przelało. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST ? czy premier zatracił swój insty
Remek Siudziński - znany polski ultrakolarz - startuje w wyścigu „Race Around Austria”. Jego zmagania będzie można śledzić online pod adresem: www.ultrakolarz.pl dzięki systemowi monitoringu GPS – Satis.15 sie
„Razem widzimy wi?cej” – to g?ówne has?o startuj?cej dzi? kampanii promuj?cej bankowo?? korporacyjn? PKO Banku Polskiego. Ofert? Banku reklamuj? w niej prezesi du?ych, renomowanych polskich firm, b?d?cych klien
W związku z nieprawdziwymi i nieścisłymi informacjami zawartymi w materiale „Pewne jak w Banku” wyemitowanym 20 i 27 grudnia 2011 roku oraz 3 stycznia 2012 roku w „Magazynie Ekspresu Reporterów”, PKO B
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadziło nowy model rozliczeń reklam In-Stream Video typu pre-roll, pozwalający klientom na płacenie wyłącznie za w pełni obejrzane, niepominięte przez użytkownika spoty reklamowe. Do tej po
Orange - oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w