„Razem widzimy więcej” – to główne hasło startującej dziś kampanii promującej bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego. Ofertę Banku reklamują w niej prezesi dużych, renomowanych polskich firm, b�
1 lutego rozpoczęły się ogólnopolskie kampanie promujące tablety i smartfony z linii Samsung GALAXY. Swoim zasięgiem obejmują standardowe i niestandardowe formy przekazu ? m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Ka
Takiej akcji w Polsce jeszcze nie było! W ciągu zaledwie 7 tygodni, Polacy pokonali wspólnie ponad 334 tys. km, co można porównać do ośmiokrotnego pokonania długości równika! Wszystko po to, by pomóc
Co drugi Polak czerpie wiedzę na ten temat finansów z internetu, prasy, telewizji lub radia. To ponad dwa razy więcej osób niż w przypadku Niemców, Holendrów czy Brytyjczyków. Polacy także najczęściej deklarują, że otrzyma
Amica otrzymała tytuł Supermarki stworzonej w Polsce ? Superbrands Created in Poland 2013. To kolejne wyróżnienie, które potwierdza siłę marki oraz jej mocną pozycję na polskim rynku, a także w świadomości konsumentów, bo
Jakość i rozpoznawalność produktów ATLASA doceniono już po raz 7 z rzędu! Podczas uroczystej gali 31 maja, marka ATLAS zdobyła główną nagrodę w klasyfikacji generalnej, a także złoto jako Marka Przyjazna Facho
Przełom maja i czerwca przyniósł kolejną promocję dla użytkowników sieci Orange. Już dziś wszyscy posiadacze telefonu na kartę mogą zasilić konto swojego telefonu kwotą 50 zł i zyskać aż 20 minut na dodatkow
Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji,
Joanna Pruszyńska-Witkowska została członkiem Rady Ekspertów platformy dialogu i wymiany doświadczeń o najlepszych praktykach zarządzania, przywództwa, strategii i komunikacji dla liderów biznesu i administra
Działy doradcze Publicis/MSLGROUP zostały sklasyfikowane na 3. miejscu światowego rankingu Mergermarket's 2012 M&A wśród doradców z dziedziny PR. Zajęcie tak wysokiego miejsca podkreśla globalne możliwości Publicis/MSLGRO