Polacy coraz częściej biorą udział w programach lojalnościowych. Widoczny rozwój w tej dziedzinie można zauważyć także w branży chemii budowlanej. Liderzy w tej dziedzinie wiedzą, że dobry program partnerski to narzędzie
Warszawa, 21 września 2012 r. ? Na berlińskich targach IFA 2012 firma HP zaprezentowała aż 3 nowe modele notebooków i jeden komputer typu all-in-one. Wszystkie z nich zostały wyposażone w ekrany dotykowe, wspomagające pracę w
Pod nazwą ?TOP lista najciekawszych historii utraty danych? ruszyła dziś ogólnopolska akcja Antyradia i firmy Kroll Ontrack, podczas której Polacy wskażą najdziwniejsze przypadki utraty danych zapisanych na ich komputerach, tabl
Do 6 stycznia (niedziela) trwa finał plebiscytu ?Świeć Się? ? dorocznej zabawy Grupy ENERGA, w której wybierane jest najładniej przystrojone świątecznie miasto w Polsce. Aktualnie na czele znajdują się Bielsko-Biała, Szczec
Rok 2012 jest wyjątkowy dla firmy KOŁO, która obchodzi jubileusz 50-lecia obecności na polskim rynku. Z tej okazji powstała wyjątkowa szafka podumywalkowa, której niepowtarzalny design i funkcjonalność są najlepsz
Ogłoszony w czerwcu konkurs dla projektantów wnętrz HOMPLEXOWE WNĘTRZA 2012 osiągnął kolejny etap. Po dwóch miesiącach przygotowań projektanci mogą składać swoje prace poprzez dedykowaną do tego stronę na platformie
Od 13 lutego Netsprint wprowadza nową identyfikację wizualną wszystkich swoich marek i odświeża serwisy internetowe poświęcone poszczególnym usługom. Jest to wyraz nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na sk
PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia. Najkrótszy na rynku czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z konsultantem, fachowość pracownik&o
Kampania „Daj włos” zrealizowana przez agencję Euro RSCG 4D dla fundacji Rak’n’Roll otrzymała tytuł Kampanii Społecznej Roku 2011 w kategorii Inicjatywy obywatelskie (NGO). Obok kampanii „Boskie Matki
W trakcie trzech meczów polskiej reprezentacji, społeczności skupione wokół sponsorów wydarzenia zwiększyły swój zasięg na Facebooku średnio o 3,4%. Największy skok popularności przypadł w udziale