Z inicjatywy należącej do firmy Nestlé marki NESCAFE 3w1 oraz NK.pl, jednego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, powstał ranking uczelni w Polsce. W 2012 roku, już po raz trzeci z rzędu oceniono uczel
Kiedy na forach internetowych pod tekstami o filmie ?Pokłosie? zaczęły się pojawiać teksty ?Stuhr, ty Żydzie? albo ?żydowski pachołku? i straszne ?Jude raus?, było już wiadomo, że Maciej Stuhr swoją rolą wyszedł daleko po
ZyXEL, producent rozwiązań sieciowych, organizuje nową piłkarską promocję na routery dla użytkowników domowych. Każdy, kto nabędzie dwa routery NBG-416N, otrzyma w prezencie piłkę futbolową. Promocja obowiązuje u wszystki
Mówiąc wprost, nasi politycy zgodnie przebimbali wakacje. Nam od tego gorzej nie było, chwila spokoju, którą zaczęło już Euro, a która przeciągnęła się po igrzyska w Londynie, była przyjemna, wręcz relaksacyjna.
Marka WINIARY po raz drugi z rzędu zajęła pierwsze miejsce w rankingu najmocniejszych polskich marek przygotowanym przez dziennik ?Rzeczpospolita?. Tytuł ?Najmocniejsza Marka 2012 roku? został przyznany w kategorii produkty żywno
Od 3 października Bank BGŻ oferuje studentom konto ePlan z wieloma atrakcyjnymi promocjami. Do zdobycia atrakcyjne stypendium o wartości 3500 zł oraz bilety do kina. Dodatkowo, rodzice studenta mają możliwość wzięcia pożyczki
Do prestiżowych nagród przyznanych marce WINIARY dołącza certyfikat Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego ?Doceń polskie?. Wyróżnienia dla Majonezu Dekoracyjnego WINIARY oraz Barszczu czerwonego Ekspresowa Zupa WINIARY przyznan
W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii - ?Telesklep NETIA? - promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, k
Katarzyna Pakosińska, Anna Mucha, Katarzyna Zielińska i Maciej Musiał wraz z zaangażowanymi społecznie firmami wspierają akcję charytatywną ?Pacyfa?. Gwiazdy promują noszenie bransoletek Missiu z motywem pacyfy. Bransoletkę