media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

95% wydawców poleci?oby Adkontekst swoim znajomym ? wyniki badania

Adkontekst opublikowa? wyniki badania, które przeprowadzi? w?ród wydawców emituj?cych na swoich serwisach reklamy kontekstowe tej sieci. Z badania wynika m.in. ?e ponad 95% respondentów poleci?oby korzystanie z sieci Adkontekst swoim

Adkontekst opublikowa? wyniki badania, które przeprowadzi? w?ród wydawców emituj?cych na swoich serwisach reklamy kontekstowe tej sieci. Z badania wynika m.in. ?e ponad 95% respondentów poleci?oby korzystanie z sieci Adkontekst swoim znajomym.

W?ród badanych znalaz?o si? 156 w?a?cicieli serwisów i blogów emituj?cych reklamy Adkontekst. Pytania, które im zadano, dotyczy?y mi?dzy innymi mocnych i s?abych stron sieci, ró?norodno?ci oferowanych form reklamowych oraz zysków z emisji reklam. Zapytano tak?e, czy wydawcy Adkontekst poleciliby sie? innym w?a?cicielom stron internetowych i blogów. Na to pytanie a? 95,5% respondentów odpowiedzia?o, ?e Adkontekst jest warty polecenia.

Do najwi?kszych zalet Adkontekst wydawcy zaliczaj? ?atwo?? wdro?enia reklam (80% badanych), mo?liwo?? emisji reklam Adkontekst obok konkurencyjnych sieci (niemal 70%), du?y wybór form reklamowych (ponad 44%), a tak?e wsparcie ze strony konsultantów (36%).

Zdaniem wydawców wysoko?? zarobków w Adkontekst jest na dobrym poziomie. W skali od 1 do 6 oceniaj? je ?rednio na 4. Wed?ug niemal 90% badanych system wyp?at zysków funkcjonuje sprawnie lub bardzo sprawnie.

Wi?kszo?? wydawców (84%) pozytywnie ocenia tak?e ró?norodno?? form reklamowych oferowanych przez Adkontekst oraz wsparcie ze strony konsultantów sieci. 97,5% respondentów uwa?a, ?e jest ono na wysokim poziomie.

Wydawcy zapytani zostali równie? o mocne i s?abe strony sieci Adkontekst na tle konkurencji. Docenili m.in. takie aspekty, jak mo?liwo?? emisji reklam Adkontekst obok innych, konkurencyjnych sieci, mo?liwo?? emisji Intertextu, czyli podlinkowanych s?ów, po najechaniu na które pojawia si? reklama, a tak?e partnerskie podej?cie ze strony konsultantów oraz wsparcie techniczne.

Badanie zosta?o przeprowadzone w dniach 30.05.2012-10.06.2012 i zostali do niego zaproszeni wszyscy partnerzy Adkontekst.

Infografika prezentuj?ca wyniki badania dost?pna jest na stronie adkontekst.pl

***

Adkontekst to najwi?ksza polska sie? reklamy kontekstowej umo?liwiaj?ca emisj? reklam na najbardziej opiniotwórczych i renomowanych witrynach polskiego Internetu, takich jak m.in. grupa WP, Onet, Interia, Gazeta.pl, NK.pl, serwisy PolskaPresse, Media Regionalne i setki innych serwisów bran?owych oraz hobbystycznych. ??cznie powierzchnia sieci to serwisy internetowe ponad 2000 podmiotów o sumarycznym zasi?gu ponad 92% u?ytkowników internetu w Polsce (zgodnie z Badaniami Gemius Megapanel). Wi?cej informacji o sieci znajduje si? na stronie adkontekst.pl

A to już wiesz?  Jak sobie pomóc, gdy sen nie chce nadejść

NetSprint.pl Sp. z o.o. dostarcza z?o?one rozwi?zania w obszarze wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej dla ka?dego segmentu klientów biznesowych. Kluczowe obszary dzia?alno?ci firmy to wyszukiwarka polskiego internetu, reklama kontekstowa w wyszukiwarce oraz sieci partnerskiej, rozwi?zania wyszukiwawcze na potrzeby serwisów, korporacji i sklepów internetowych, rozwi?zania adserwerowe, a tak?e monitoring komunikacji w internecie. Rozwi?zania firmy oparte s? o ponad 10-letnie do?wiadczenie specjalistów firmy w zakresie rozwoju technologii wyszukiwawczej. NetSprint.pl dzia?a m.in. w Europie ?rodkowo-Wschodniej i w Skandynawii. Strategicznym inwestorem firmy jest Mecom Europe ? drugi najwi?kszy wydawca prasy codziennej w Europie.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy