Wiadomości branżowe

Nowy produkt w ofercie Biura Reklamy Wirtualnej Polski ? mailingi targetowane na użytkowników poczty mobilnej

Nowy produkt w ofercie Biura Reklamy Wirtualnej Polski ? mailingi targetowane na użytkowników poczty mobilnej
Wirtualna Polska, jako pierwszy portal na rynku, udostępniła nowy produkt reklamowy – mailing targetowany na urządzenia mobilne. Nowa oferta pozwala w pełni wykorzystać potencjał mailingów, jednej z najbardziej konwertujących form reklamowych online i dotrzeć z przekazem do rosnącej, atrakcyjnej dla reklamodawców grupy internautów mobilnych.Wirtualna Polska posiada największą bazę mailingową w kraju – ponad 7,8 mln aktywnych loginów miesięcznie, w tym blisko 850 tys. mobilnych (wzrost w ciągu roku o blisko 40%)*. Nowy produkt Biura Reklamy WP.PL pozwala wykorzystać ten potencjał i dotrzeć do coraz dynamiczniej rosnącej grupy użytkowników za pomocą bardzo efektywnej formy reklamowej jaką jest mailing. Z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych przygotowanego dla Wirtualnej Polski wynika, że korzystanie z poczty elektronicznej deklaruje aż 69% osób używających internetu w telefonie. Co więcej, 37% użytkowników poczty mobilnej sprawdza ją codziennie, a 31% robi to kilka razy w tygodniu**.– Mailing targetowany na urządzenia mobilne daje reklamodawcom wiele możliwości. Dzięki nowemu produktowi reklamowemu WP.PL mogą oni dotrzeć do ściśle wyselekcjonowanej i

Teaser

Wirtualna Polska, jako pierwszy portal na rynku, udostępniła nowy produkt reklamowy ? mailing targetowany na urządzenia mobilne. Nowa oferta pozwala w pełni wykorzystać potencjał mailingów, jednej z najbardziej konwertujących form reklamowych online i dotrzeć z przekazem do rosnącej, atrakcyjnej dla reklamodawców grupy internautów mobilnych.

Wirtualna Polska posiada największą bazę mailingową w kraju ? ponad 7,8 mln aktywnych loginów miesięcznie, w tym blisko 850 tys. mobilnych (wzrost w ciągu roku o blisko 40%)*. Nowy produkt Biura Reklamy WP.PL pozwala wykorzystać ten potencjał i dotrzeć do coraz dynamiczniej rosnącej grupy użytkowników za pomocą bardzo efektywnej formy reklamowej jaką jest mailing. Z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych przygotowanego dla Wirtualnej Polski wynika, że korzystanie z poczty elektronicznej deklaruje aż 69% osób używających internetu w telefonie. Co więcej, 37% użytkowników poczty mobilnej sprawdza ją codziennie, a 31% robi to kilka razy w tygodniu**.

? Mailing targetowany na urządzenia mobilne daje reklamodawcom wiele możliwości. Dzięki nowemu produktowi reklamowemu WP.PL mogą oni dotrzeć do ściśle wyselekcjonowanej i atrakcyjnej grupy celowej: posiadaczy smartfonów i tabletów ? mówi Ewa Sadowska, Koordynator ds. Rozwoju Produktu Reklamowego w Wirtualnej Polsce. ? Korzystają też na tym sami użytkownicy, którzy otrzymują dostosowany do urządzenia mobilnego, czytelny przekaz reklamowy ? dodaje.

Jest o kogo walczyć, ponieważ mailingi mobilne umożliwiają interakcję z atrakcyjnym dla reklamodawców odbiorcami. Z innego badania przeprowadzonego przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski wynika, że ponad 1/3 użytkowników serwisów mobilnych to osoby w wieku 25-34, 27% mieszka w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców, 56% ma stałą pracę, 30% to uczniowie i studenci, a 25% to specjaliści, przedstawiciele wolnych zawodów oraz pracownicy umysłowi***.

System mailingowy WP.PL pozwala adresować wysyłki mobilne do określonej grupy odbiorców. Dodatkowo istnieje możliwość targetowania m.in. demograficznego, behawioralnego i geograficznego. Warunki techniczne pozwalają też na wysyłkę mailingów na określone systemy operacyjne czy urządzenia mobilne.

A to już wiesz?  Magia świąt z TEEKANNE

Mailingi mobilne WP.PL dają klientom wiele innych korzyści. Pozwalają m.in. przekierowywać odbiorców do mobilnych wersji serwisów. Są też idealnym narzędziem do promocji aplikacji mobilnych.

O badaniach:
* dane wewnętrzne WP.PL, marzec 2013
** Badanie zrealizowane przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski, grudzień 2012
*** Badanie zrealizowane przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski, wrzesień, listopad 2012